Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sidder lige i solskinnet og pakker tøj til ungerne i morgen. De går i vuggestue og børnehave. Ville i også mene det er slut med flyverdragter? De har jo termotøj og regntøj. Den lille har også en softshell dragt.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: sidder lige i solskinnet og pakker tøj til ungerne i morgen. De går i vuggestue og børnehave. Ville i også mene det er slut med flyverdragter? De har jo termotøj og regntøj. Den lille har også en softshell dragt.
Mine har ikke haft den med i en uge, men i stedet termo og regntøj
Ja da
Vores flyverdragter blev allerede pakket ned for 14 dage siden.
Den lille har brugt en softshelldragt med en uldtrøje under om formiddagen, den store har termotøj og foret regntøj
Mine har stadig flyverdragt med. De går i natur institution så på både dage er der meget mudder.
Så formiddag bruger de flyverdragt og eftermiddag Termo og regntøj.
Min datter går i skovbørnehave og har haft flyverdragt med indtil i fredags. Vi afleverer udenfor, og det har dælme været koldt om morgenen. Hun får kun termotøj (og regntøj selvfølgelig) i morgen
Christabelle skriver: Min datter går i skovbørnehave og har haft flyverdragt med indtil i fredags. Vi afleverer udenfor, og det har dælme været koldt om morgenen. Hun får kun termotøj (og regntøj selvfølgelig) i morgen
Vi brugte også flyverdragter i sidste uge. Skulle bare høre om jeg var helt galt på den ved at droppe dem nu...
I min søns dp bruger de stadig flyverdragt om formiddagen.
Her er flyverdragter stadig fremme, selvom solen er fremme og det virker varmt, så skal man stadig passe på.
Mine er knap halvandet og knap 3. Vi pakkede flyverdragterne væk igår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128