Flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
9 svar
4 synes godt om
2. april 2017

Sujan

sidder lige i solskinnet og pakker tøj til ungerne i morgen. De går i vuggestue og børnehave. Ville i også mene det er slut med flyverdragter? De har jo termotøj og regntøj. Den lille har også en softshell dragt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

Kamilla-m

Sujan skriver:

sidder lige i solskinnet og pakker tøj til ungerne i morgen. De går i vuggestue og børnehave. Ville i også mene det er slut med flyverdragter? De har jo termotøj og regntøj. Den lille har også en softshell dragt.

Mine har ikke haft den med i en uge, men i stedet termo og regntøj 

Anmeld Citér

2. april 2017

Jullesnulle

2. april 2017

Lenchick

Vores flyverdragter blev allerede pakket ned for 14 dage siden. 

Den lille har brugt en softshelldragt med en uldtrøje under om formiddagen, den store har termotøj og foret regntøj

Anmeld Citér

2. april 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Mine har stadig flyverdragt med. De går i natur institution så på både dage er der meget mudder. 

Så formiddag bruger de flyverdragt og eftermiddag Termo og regntøj.

Anmeld Citér

2. april 2017

Christabelle

Min datter går i skovbørnehave og har haft flyverdragt med indtil i fredags. Vi afleverer udenfor, og det har dælme været koldt om morgenen. Hun får kun termotøj (og regntøj selvfølgelig) i morgen

Anmeld Citér

2. april 2017

Sujan

Christabelle skriver:

Min datter går i skovbørnehave og har haft flyverdragt med indtil i fredags. Vi afleverer udenfor, og det har dælme været koldt om morgenen. Hun får kun termotøj (og regntøj selvfølgelig) i morgen

Vi brugte også flyverdragter i sidste uge. Skulle bare høre om jeg var helt galt på den ved at droppe dem nu...

Anmeld Citér

2. april 2017

Soonmom

I min søns dp bruger de stadig flyverdragt om formiddagen. 

Anmeld Citér

2. april 2017

EnGodMor

Her er flyverdragter stadig fremme, selvom solen er fremme og det virker varmt, så skal man stadig passe på. 

Anmeld Citér

2. april 2017

A-1995

Mine er knap halvandet og knap 3. Vi pakkede flyverdragterne væk igår ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.