Tidlig scanning- sat tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg var til en tidlig scanning i torsdags for at se om baby sad hvor den skulle, og det gjorde den heldigvis og det lille fine hjerte slog 

Men efter mine beregninger skulle jeg være 8+2 i torsdags men hun sagde 7+3, men det kunne godt være plus minus nogle dage sagde hun, for baby var ikke nem at måle. Men kan det godt være næsten en uge til forskel, uden noget er galt ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

mija

Ja sagtens. Jeg blev også sat langt tilbage dengang jeg var til scanning, og det er helt normalt! Sædceller kan leve rimlig længe inde i dig, før det befrugter et æg 

Og stort tillykke!

Anmeld Citér

2. april 2017

Anonym trådstarter

mija skriver:

Ja sagtens. Jeg blev også sat langt tilbage dengang jeg var til scanning, og det er helt normalt! Sædceller kan leve rimlig længe inde i dig, før det befrugter et æg 

Og stort tillykke!

Jeg er bare 99 % sikker på hvornår jeg havde ægløsning :/  Men håber det bare er scanningsdamen der har målt forkert, det er jo ikke mange millimeter der gør udslaget når baby er så lille.  

Og tusind tak 

Anmeld Citér

3. april 2017

mija

Anonym skriver:

Jeg er bare 99 % sikker på hvornår jeg havde ægløsning :/  Men håber det bare er scanningsdamen der har målt forkert, det er jo ikke mange millimeter der gør udslaget når baby er så lille.  

Og tusind tak 

Ja det kan sagtens være! Det er også rigtig svært at måle korrekt så tidligt 

Anmeld Citér

3. april 2017

Anonym trådstarter

mija skriver:

Ja det kan sagtens være! Det er også rigtig svært at måle korrekt så tidligt 

Ja lige præcis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.