Det her indlæg er enormt svært for mig at skrive, for jeg er klar over det her er det værste man kan gøre og jeg har det simpelthen elendigt med mig selv.
I fredags var jeg til fest. Mit barn er hos sin far, som barnet er hveranden weekend.
jeg har ikke rigtig nogle venner eller netværk her hvor jeg bor, så det var lidt af omveje og tilfældigt jeg var inviteret med, og nok mest fordi jeg føler mig ensom tog jeg altså med. Der var stoffer til festen og meget af det. Jeg har aldrig rørt det og har altid taget stort afstand til det, men alligevel blev jeg "overtalt" til at prøve. Og jeg fortryder noget som grusomt. Har ALDRIG før rørt det, hvorfor gør jeg det så nu? Hvor jeg er nogens mor. Føler mig som det dårligste menneske i verden og har grædt og grædt lige siden. Får mit barn hjem idag og føler mig ikke værdig som mor. Er bange hele tiden, for alt muligt og ingenting. Jeg kan ikke slippe den dårlige samvittighed og ved at det her er utilgiveligt og så usselt som noget kan blive. Jeg burde vide bedre og selvom jeg følte et gruppepres, så er det mit eget ansvar at sige fra og lade vær.
Jeg ved jeg aldrig gør det igen, men jeg ville ønske det aldrig var sket. Føler jeg er moralsk på afveje og at jeg ikke kan komme tilbage herfra. Jeg har ellers et godt liv med mit barn og til sommer flytter vi tilbage til min familie og venner og forstår ikke hvordan jeg kunne lade det her ske. Ved ikke helt hvad jeg vil med indlægget, ingen kan jo gøre noget og hvis i vil banke mig i hovedet er i velkomne, men det gør jeg virkelig også selv. Håber bare sådan den her følelse forsvinder snart. Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op, jeg er så ulykkelig og flov og ja. 

Jeg aner ikke hvordan jeg kommer videre herfra og føler ikke jeg kan tale med nogen om det for jeg kan ikke få mig selv til at fortælle det til nogen. Netop fordi jeg jo er så flov. 
Anmeld
Citér