Igangsættelse/vand i kroppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2017

Tanja.mp

God aften piger.

Er der nogen af jer, som har oplevet at blive sat igang pga. vand i kroppen ?

Jeg har så meget vand, at jeg ikke kan sidde på knæ, mine fødder bliver formet efter mine klipklapper, hvis jeg lige har haft dem på, mine ben sover meget nemt, har ondt i benene og fødderne efter en lille gå tur på 5 minutter og har ondt i mine finger led. Og kan snart ikke holde mere ud ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Det tror jeg ikke... Var selv ret hårdt ramt. Fra uge 34 til uge 39 hvor jeg fødte tog jeg omkring 15 kg på i ren væske... Havde desuden graviditetsbetinget forhøjet blodtryk til sidst samt en smule proteinuri, og jeg skulle bare komme til en hel del ekstra kontroller i den sidste tid. Jeg tror at der skal ret meget til for at blive sat i gang.

Anmeld Citér

2. april 2017

Tanja.mp

JC2014 skriver:

Det tror jeg ikke... Var selv ret hårdt ramt. Fra uge 34 til uge 39 hvor jeg fødte tog jeg omkring 15 kg på i ren væske... Havde desuden graviditetsbetinget forhøjet blodtryk til sidst samt en smule proteinuri, og jeg skulle bare komme til en hel del ekstra kontroller i den sidste tid. Jeg tror at der skal ret meget til for at blive sat i gang.

Årh øv. Tænker bare at jeg bliver sat igang i uge 41+0, hvis jeg ikke har født, så tænkte, at en uge før ikke gjorde så meget

Led også af meget vand med den store, men havde slet ikke besvær eller ondt af det.

Skal heldigvis til jordemoder imorgen, så må fortælle hende, hvordan jeg har det. Og spørg om jeg kan få hjælp/forslag til at få smerterne væk ��

Tak for svar.

Anmeld Citér

2. april 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014
Tanja.mp skriver:

Årh øv. Tænker bare at jeg bliver sat igang i uge 41+0, hvis jeg ikke har født, så tænkte, at en uge før ikke gjorde så meget

Led også af meget vand med den store, men havde slet ikke besvær eller ondt af det.

Skal heldigvis til jordemoder imorgen, så må fortælle hende, hvordan jeg har det. Og spørg om jeg kan få hjælp/forslag til at få smerterne væk ��

Tak for svar.

Hold ud! Mine sidste uger var som sagt også meget hårde, men det er jo det hele værd i sidste ende.

Anmeld Citér

2. april 2017

xStinepigen

Kan godt forstå din frustration, jeg døjede selv med enormt meget væske fra uge 34-35, og forhøjet blodtryk ( og graviditetssukkersyge) de sagde flere gange jeg Cille blive sat i gang i uge 38, pga sukkersyge og mild svangerskabsforgiftning, men da jeg så ramte uge 38, ville de vente  til uge 39 fordi de vurderede hans størrelse var fin,  Fødte heldigvis er par dage efter selv ). Så tror desværre der skal mere til :/ 

Anmeld Citér

2. april 2017

Tanja.mp

JC2014 skriver:

Hold ud! Mine sidste uger var som sagt også meget hårde, men det er jo det hele værd i sidste ende.

Det er rigtigt. Men hvor er det hårdt, mår man ikke kan være der for den store på samme måde

Men jeg må prøve at holde ud ��

Anmeld Citér

2. april 2017

Tanja.mp

xStinepigen skriver:

Kan godt forstå din frustration, jeg døjede selv med enormt meget væske fra uge 34-35, og forhøjet blodtryk ( og graviditetssukkersyge) de sagde flere gange jeg Cille blive sat i gang i uge 38, pga sukkersyge og mild svangerskabsforgiftning, men da jeg så ramte uge 38, ville de vente  til uge 39 fordi de vurderede hans størrelse var fin,  Fødte heldigvis er par dage efter selv ). Så tror desværre der skal mere til :/ 

Årh øv. Sikke en omgang for dig

Men dejligt at selv gik igang før termin ��

Kan man evt. gøre noget ved det vand man har ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.