4+4 blodig slim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. marts 2017

donorbruger2016

Her til aften da jeg tørrede mig var der en slimklat med hvor der var en smule frisk blod i, jeg testede her til morges men den var negativ, jeg skulle have mens i mandags det kom ikke men havde mens smerter, hele ugen har min mave været oppustet og jeg har haft meget luft i maven, i dag har jeg haft lidt mens agtige smerter, betyder det at min mens er på vej efterfølgende har der ikke været noget blod med når jeg har tørret mig, og de sidste par dage har jeg haft brunligt udflåd så jeg har gået med trusseindlæg det har ikke været voldsomt. Er der nogle der har prøvet noget lignende? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2017

Louisevilhababy

Står nærmest i sammen situation - igår fik jeg mærkelig smerter, under skal benet nærmest, er vant til mange smerter men ikke denne her slags.. lidt mørk og slimet blod .. i dag lidt mere mens agtig men svimmel så jeg måtte sidde ned i en butik to gange, var bange for at besvime 

så ja kan desværre ikke give dig råd, andet ned det er f..... svært at regne den ud

Anmeld Citér

7. april 2017

Louisevilhababy

Louisevilhababy skriver:

Står nærmest i sammen situation - igår fik jeg mærkelig smerter, under skal benet nærmest, er vant til mange smerter men ikke denne her slags.. lidt mørk og slimet blod .. i dag lidt mere mens agtig men svimmel så jeg måtte sidde ned i en butik to gange, var bange for at besvime 

så ja kan desværre ikke give dig råd, andet ned det er f..... svært at regne den ud

Skambenet (rettelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.