Anonym skriver:
mange gange tillykke så er det jo lidt nyt..
Var ved lægen idag hun tog en urin prøve, men hun var i tvivl om den så hun skulle spørge til råds, men den blev vurderet til negativ..
så jeg fulgte jeres råd og spurgte om en hcg prøve, men det ville hun ikke, for det var kun til aborterende mødre..
og hvis jeg var gravid så ville urin testen være bragende positiv.. 

forstår det ikke..
det er ofte det der bliver misforstået omkring graviditet..
I forsøger at få et barn, ikke? Alene det at man prøver at blive gravid, kan skubbe ens cyklus, ægløsning og derved kan du være kortere henne end hvis man regner ud fra din sidste mens. Jeg synes de praktiserende læger en slemme til ikke at ville hjælpe, og det er hårdt hvis ikke man er kendt i den verden, hvordan man skal opnå de ting man gerne vil

Mit råd til dig er at se tiden an, se hvad der sker med blødningen, om den tager til, eller bliver ved med kun at være brunligt udflåd og så test igen om 3 dage. Hvis den stadig er negativ, så test igen 3 dage efter... hvis den ikke er positiv endnu og du ikke har fået mens, så tag til lægen igen og insister på at den blodprøve bliver taget... så har du vist den gode vilje og tålmodighed, og så må de møde dig på midten og hjælpe dig!
Det ville være lettere hvis jeg vidste mere om dig... hvis du har mod på det, så skriv til mig privat herinde, skal nok holde din identitet anonym

Men øv at hun ikke ville hjælpe
Anmeld