blødning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

hehe god ide, skulle jeg have tænk på..

Nej hvor er det spændene jeg elsker projekt baby, bare lidt frustrerende nogen gange..
har du andre erfaringer eller råd?

smadder spændende og VILDT frustrerende når det ikke går som man gerne vil have!
Hvad vil du gerne vide noget om? så er det lettere at målrette erfaringerne
Gode råd til at blive gravid.. hmm...altså jeg kan kun sige at man skal have det sjovt med det! lad være med at tænke for meget over det, og bare nyde hinanden... Det er svært at lade være med at fokusere på projektet, men det er en god idé at have noget andet i tankerne, så man ikke stresser kroppen unødigt! Og ellers masser af vitaminer, spis sundt og varieret, dyrk motion, og ja. lev så sundt og fornuftigt som muligt! så får du det også bedre med dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

smadder spændende og VILDT frustrerende når det ikke går som man gerne vil have!
Hvad vil du gerne vide noget om? så er det lettere at målrette erfaringerne
Gode råd til at blive gravid.. hmm...altså jeg kan kun sige at man skal have det sjovt med det! lad være med at tænke for meget over det, og bare nyde hinanden... Det er svært at lade være med at fokusere på projektet, men det er en god idé at have noget andet i tankerne, så man ikke stresser kroppen unødigt! Og ellers masser af vitaminer, spis sundt og varieret, dyrk motion, og ja. lev så sundt og fornuftigt som muligt! så får du det også bedre med dig selv

Gir dig fuldt ud ret.. er bare svært og lade være, mit hoved køre kun med det 24/7.. Men glæder mig til det hele og at det er min tur til og skrive at det er lykkedes..

er det jeres første?

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

Gir dig fuldt ud ret.. er bare svært og lade være, mit hoved køre kun med det 24/7.. Men glæder mig til det hele og at det er min tur til og skrive at det er lykkedes..

er det jeres første?

det er også bare så fantastisk at stå med den gode nyhed og skal fortælle den til venner og familie
Ja, det er vores første

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det er også bare så fantastisk at stå med den gode nyhed og skal fortælle den til venner og familie
Ja, det er vores første

Hvor langt var du henne da det blev sagt, og hvordan blev det sagt?

Anmeld

7. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

Hvor langt var du henne da det blev sagt, og hvordan blev det sagt?

det var spredt meget ud... min mor fik det at vide omkring en time efter jeg havde testet positiv Jeg ringede til hende (hun er læge), men hun havde så en patient, så hun ville ringe tilbage... Da hun så ringede tog jeg telefonen og sagde "hallo det' Caroline" ligesom jeg plejer og hun sagde så "det er moar"... dertil svarede jeg "tror du ikke hellere du skal sige mormor!?" og så blev hun helt stille..så kunne jeg høre hende snøfte lidt i den anden ende.. hun blev SÅÅ glad
vi har ikke rigtig lavet nogen sjove tricks, for at fortælle, selvom jeg godt kan være lidt øv over det nu...det må blive ved næste barn

Anmeld

7. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det var spredt meget ud... min mor fik det at vide omkring en time efter jeg havde testet positiv Jeg ringede til hende (hun er læge), men hun havde så en patient, så hun ville ringe tilbage... Da hun så ringede tog jeg telefonen og sagde "hallo det' Caroline" ligesom jeg plejer og hun sagde så "det er moar"... dertil svarede jeg "tror du ikke hellere du skal sige mormor!?" og så blev hun helt stille..så kunne jeg høre hende snøfte lidt i den anden ende.. hun blev SÅÅ glad
vi har ikke rigtig lavet nogen sjove tricks, for at fortælle, selvom jeg godt kan være lidt øv over det nu...det må blive ved næste barn

nej for fedt.. hvor langt er du henne nu?

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

nej for fedt.. hvor langt er du henne nu?

jeg er 19+6 i dag... så halvvejs i morgen!

Anmeld

8. oktober 2009

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jeg er 19+6 i dag... så halvvejs i morgen!

mange gange tillykke så er det jo lidt nyt..

Var ved lægen idag hun tog en urin prøve, men hun var i tvivl om den så hun skulle spørge til råds, men den blev vurderet til negativ..

så jeg fulgte jeres råd og spurgte om en hcg prøve, men det ville hun ikke, for det var kun til aborterende mødre..
og hvis jeg var gravid så ville urin testen være bragende positiv..  

forstår det ikke..

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

Anonym skriver:

mange gange tillykke så er det jo lidt nyt..

Var ved lægen idag hun tog en urin prøve, men hun var i tvivl om den så hun skulle spørge til råds, men den blev vurderet til negativ..

så jeg fulgte jeres råd og spurgte om en hcg prøve, men det ville hun ikke, for det var kun til aborterende mødre..
og hvis jeg var gravid så ville urin testen være bragende positiv..  

forstår det ikke..

det er ofte det der bliver misforstået omkring graviditet..
I forsøger at få et barn, ikke? Alene det at man prøver at blive gravid, kan skubbe ens cyklus, ægløsning og derved kan du være kortere henne end hvis man regner ud fra din sidste mens. Jeg synes de praktiserende læger en slemme til ikke at ville hjælpe, og det er hårdt hvis ikke man er kendt i den verden, hvordan man skal opnå de ting man gerne vil
Mit råd til dig er at se tiden an, se hvad der sker med blødningen, om den tager til, eller bliver ved med kun at være brunligt udflåd og så test igen om 3 dage. Hvis den stadig er negativ, så test igen 3 dage efter... hvis den ikke er positiv endnu og du ikke har fået mens, så tag til lægen igen og insister på at den blodprøve bliver taget... så har du vist den gode vilje og tålmodighed, og så må de møde dig på midten og hjælpe dig!
Det ville være lettere hvis jeg vidste mere om dig... hvis du har mod på det, så skriv til mig privat herinde, skal nok holde din identitet anonym
Men øv at hun ikke ville hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.