Fortvivlelse, alle de tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg er kommet til at tænke på om det nu også er det rigtige tidspunkt at få vores andet barn på. 

Jeg havde planer om at færdigøre den udd. Jeg startede for snart 4 år siden men tænker at det må jeg nok heller sætte på stand-by af økonomiske årsager, (det gør mig ikke det store) i mit hoved havde jeg også en drøm om at vi havde eget hus (bor i lejlighed) men det skeer heller ikke, men det kan jeg også godt leve med for vi bor helt fint hvor vi gør nu og vi kan godt være fire her. 

Måske er det også bare frygten for at få en fødselsdepression igen der skræmmer mig, men den kan lige god komme nu som den kan komme om 2 år uanset min levesituation. 

Tankerne køre rundt i hovedet på mig, jeg vil gerne den lille spire i maven på mig men samtidig tror jeg også at den skræmmer mig lidt, da jeg har oplevet hvordan glat det kan gå. 

Graviditeten var ikke planlagt, men vi havde snakket om at vi skulle have en mere, bare ikke helt hvornår. 

Jeg forventer ingen svar, havde bare brug for at lukke tankerne ud til dem der nu vil lytte, så tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2017

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Jeg er kommet til at tænke på om det nu også er det rigtige tidspunkt at få vores andet barn på. 

Jeg havde planer om at færdigøre den udd. Jeg startede for snart 4 år siden men tænker at det må jeg nok heller sætte på stand-by af økonomiske årsager, (det gør mig ikke det store) i mit hoved havde jeg også en drøm om at vi havde eget hus (bor i lejlighed) men det skeer heller ikke, men det kan jeg også godt leve med for vi bor helt fint hvor vi gør nu og vi kan godt være fire her. 

Måske er det også bare frygten for at få en fødselsdepression igen der skræmmer mig, men den kan lige god komme nu som den kan komme om 2 år uanset min levesituation. 

Tankerne køre rundt i hovedet på mig, jeg vil gerne den lille spire i maven på mig men samtidig tror jeg også at den skræmmer mig lidt, da jeg har oplevet hvordan glat det kan gå. 

Graviditeten var ikke planlagt, men vi havde snakket om at vi skulle have en mere, bare ikke helt hvornår. 

Jeg forventer ingen svar, havde bare brug for at lukke tankerne ud til dem der nu vil lytte, så tak!

Sender lige en krammer til dig - det lyder til, at du har brug for det

Tror det er helt normalt at blive i tvivl, hvis man før har været igennem en hård og svær proces i forbindelse med pb. Den følelse skal ikke tages fra dig, men den skal anerkendes og du skal føle dig forstået. Har du fortalt din kæreste/mand om dine tanker/følelser? Måske det kan give dig lidt ro, hvis du mærker hans støtte?

Tanker herfra

Anmeld Citér

31. marts 2017

Anonym trådstarter

Tak det var lige hvad jeg havde brug for. 

Jeg skal have snakket med manden om det i dag, han havde desværre først sent fri i går så var nærmest gået i seng da han kom hjem. 

Anmeld Citér

31. marts 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Oplever du et pres for, at det skal være nu? - og fra hvem?

Anmeld Citér

31. marts 2017

Muttitil1+1

Anonym skriver:

Tak det var lige hvad jeg havde brug for. 

Jeg skal have snakket med manden om det i dag, han havde desværre først sent fri i går så var nærmest gået i seng da han kom hjem. 

Det var så lidt Håber I får jer en god snak

Anmeld Citér

31. marts 2017

Stivdie

Også et kram herfra! 

Jeg forstår godt dine følelser.

Sidder selv med blandede følelser. Her var nummer to planlagt, men jeg mistede i uge 10  i efteråret. Så nu hvor jeg er gravid igen har jeg svært ved at kapere Kvalmen, for "jeg mister jo alligevel igen". Og jeg frygter også et forløb som med min datter med kolik, øreproblemer og manglende søvn i 1,5 år. 

Jeg tror det er helt normalt at have bekymringer, hvis man har haft et svært forløb tidligere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.