Jeg er kommet til at tænke på om det nu også er det rigtige tidspunkt at få vores andet barn på.
Jeg havde planer om at færdigøre den udd. Jeg startede for snart 4 år siden men tænker at det må jeg nok heller sætte på stand-by af økonomiske årsager, (det gør mig ikke det store) i mit hoved havde jeg også en drøm om at vi havde eget hus (bor i lejlighed) men det skeer heller ikke, men det kan jeg også godt leve med for vi bor helt fint hvor vi gør nu og vi kan godt være fire her.
Måske er det også bare frygten for at få en fødselsdepression igen der skræmmer mig, men den kan lige god komme nu som den kan komme om 2 år uanset min levesituation.
Tankerne køre rundt i hovedet på mig, jeg vil gerne den lille spire i maven på mig men samtidig tror jeg også at den skræmmer mig lidt, da jeg har oplevet hvordan glat det kan gå.
Graviditeten var ikke planlagt, men vi havde snakket om at vi skulle have en mere, bare ikke helt hvornår.
Jeg forventer ingen svar, havde bare brug for at lukke tankerne ud til dem der nu vil lytte, så tak!
Anmeld
Citér