Cyklus efter hormonspiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.021 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.dk

Jeg fik fjernet min hormonspiral den 24. februar. Begyndte så at bløde den 27. februar, og de to efterfølgende dage. Var det min menstruation eller bare blødning efter fjernelsen af spiralen? Skal siges, at jeg overhovedet ikke havde mens, da jeg havde min spiral. 

Nå, men, HVIS det var min mens, så er der altså gået 32 dage nu, og jeg har ikke fået min mens endnu? Vi er først begyndt på ubeskyttet sex inden for den sidste uge, så jeg går jo egentlig bare og venter på at få mens, så vi kan komme rigtig i gang med projekt baby. Har andre prøvet, at jeres cyklus er lidt "mærkelig" eller bare lang efter I har fået fjernet spiralen???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk

Jeg fik fjernet min hormonspiral den 24. februar. Begyndte så at bløde den 27. februar, og de to efterfølgende dage. Var det min menstruation eller bare blødning efter fjernelsen af spiralen? Skal siges, at jeg overhovedet ikke havde mens, da jeg havde min spiral. 

Nå, men, HVIS det var min mens, så er der altså gået 32 dage nu, og jeg har ikke fået min mens endnu? Vi er først begyndt på ubeskyttet sex inden for den sidste uge, så jeg går jo egentlig bare og venter på at få mens, så vi kan komme rigtig i gang med projekt baby. Har andre prøvet, at jeres cyklus er lidt "mærkelig" eller bare lang efter I har fået fjernet spiralen???

Da jeg fk fjernet min spiral gik der et halvt år før min cyklus var stabil igen. Første gang gik der 52 dage før mens kom. Så 45 dage, og sådan gik det ned af indtil jeg ramte en stabil cyklus på 32 dage. 
Så min erfaring er at der altså kan gå lang tid før mens kommer igen efter spiral.

Anmeld Citér

30. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk

Jeg oplevede det samme som dig. Jeg fik min fjernet den 9. Februar i år. Havde en blødning i et døgns tid den 12. februar og har så ikke haft mens siden. Det har så vist sig, at tingene er gået lidt stærkt, for vi venter os allerede Men vi har heller ikke beskyttet os siden spiralen blev taget ud.

Jeg har hørt om flere, der beretter at de først har fået mens efter 3 måneder, og at der er gået et halvt års tid inden cyklusen var normal igen. Så du er ikke alene

Held og lykke med pb

Anmeld Citér

31. marts 2017

FruSteffensen

Der gik et år fra jeg fik fjernet min hormonspiral til min cyklus blev rigtig stabil igen. I det år var de hver måned længere end normalt

Anmeld Citér

31. marts 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Da jeg fk fjernet min spiral gik der et halvt år før min cyklus var stabil igen. Første gang gik der 52 dage før mens kom. Så 45 dage, og sådan gik det ned af indtil jeg ramte en stabil cyklus på 32 dage. 
Så min erfaring er at der altså kan gå lang tid før mens kommer igen efter spiral.

Jubiiii, Jeg fik min mens her til morgen, så forhåbentlig er den nogenlunde normal allerede  

Anmeld Citér

31. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg oplevede det samme som dig. Jeg fik min fjernet den 9. Februar i år. Havde en blødning i et døgns tid den 12. februar og har så ikke haft mens siden. Det har så vist sig, at tingene er gået lidt stærkt, for vi venter os allerede Men vi har heller ikke beskyttet os siden spiralen blev taget ud.

Jeg har hørt om flere, der beretter at de først har fået mens efter 3 måneder, og at der er gået et halvt års tid inden cyklusen var normal igen. Så du er ikke alene

Held og lykke med pb

Jubiiii, Jeg fik min mens her til morgen, så forhåbentlig er den nogenlunde normal allerede  

Håber dog jeg er ligeså heldig som dig og bliver gravid i denne cyklus 

Og stort tillykke forresten 

Anmeld Citér

31. marts 2017

Oktober12

Da jeg fik fjernet min spiral, blødte jeg helt vildt dagene efter! Sådan meget mere end normal mens! og så kom den "rigtige" mens ca. en 3-5 uger efter så vidt jeg husker. 

Anmeld Citér

1. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Håber dog jeg er ligeså heldig som dig og bliver gravid i denne cyklus 

Og stort tillykke forresten 

Iiihhh hvor dejligt! Jeg krydser fingre for, at det går lige så stærkt for jer

Og tusind tak. Vi glæder os til at komme til scanning, så vi ved, hvor langt henne vi er, og at alting er som det skal være Og så bliver det rart at kunne fortælle det - er så dårlig til at holde det skjult

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.