væse i sin vejrtrækning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Marcus´s mor

Hej alle
Min lille dreng på 2 måneder er begyndt at væse i hans vejr trænking, det er værst om natten, der lyder det som om han næsten ikke kan få luft, og er ret skræmmende, vi sover slet ikke, og han vågner til tider selv af det, og når han spiser, er det som om han ikke kan få ordenlig luft, og får hele tiden mælken i dem gale hals og skal op og hænge for at få luft igen. Det er som om det ligesom hvis han var møj forkølet, men det er han bare ikke..

Min sunhedssygeplejeske sagde sidst at der er svældet, men det kan da ikke passe at min lille baby skal have det sådan..

nogle af jer der har samme problem med jeres lille???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Fines mor

Ring til din læge og få ham tjekket :-)) 

Anmeld

7. oktober 2009

DK

Både min datter og jeg hvæser, men det er fordi vi har astma! Der er især om natten!

Anmeld

7. oktober 2009

Susan1978

Marcus´s mor skriver:

Hej alle
Min lille dreng på 2 måneder er begyndt at væse i hans vejr trænking, det er værst om natten, der lyder det som om han næsten ikke kan få luft, og er ret skræmmende, vi sover slet ikke, og han vågner til tider selv af det, og når han spiser, er det som om han ikke kan få ordenlig luft, og får hele tiden mælken i dem gale hals og skal op og hænge for at få luft igen. Det er som om det ligesom hvis han var møj forkølet, men det er han bare ikke..

Min sunhedssygeplejeske sagde sidst at der er svældet, men det kan da ikke passe at min lille baby skal have det sådan..

nogle af jer der har samme problem med jeres lille???

Det lyder som min søn da han var lille...   og det endte med lungebetændelse x mange og senere en konstatering af Asmatisk bronkitis..

jeg synes du skal få lyttet på ham.

Anmeld

8. oktober 2009

qp

Kan være falsk strubehoste.... ?

Anmeld

8. oktober 2009

Marcus´s mor

Hej alle
så har vi været et smut ved lægen, han er helt rask, dejligt.
Dog skal han have lidt saltvands dråber i næsen inden spisning pga slimhinderne, det renser ligesom ud, og ligge skrå i sengen så hans hovede er lidt højere oppe, og så skal han ik have det for varmt om natten og dynen skal helst ik for langt op, da de afgiver varmen ud fra deres bryst.. når han spiser skal han også gerne "side lidt op" så er det nemmere for ham. Deres luftveje er meget små det første halve år..
jeg troede han var lidt små førkølet pga nysen og de små host, så har selvfølgelig pakket ham godt ind de sidste par dage, hvilket kun gjorde det værre.
hmm nybegynder mor. lære heldigvis noget nyt hver dag.

Anmeld

8. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Min søn havde falsk strubehoste da han var lille og min datter har lige fået konstateret astmatisk bronkitis.

Et lille tip om natten er, at hvis du synes, at han har svært ved, at trække vejret, så gå hen til et vindue eller bedre helt udenfor. I skal selvfølgelig være pakket ind i en dyne eller andet. Den kolde luft er rigtig god for halsen og "hævelsen" falder. Det har hjulpet begge vores børn - både ved falsk strubehoste og astmatisk bronkitis.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.