Henriette72 skriver:
Ej helt ærligt, hvad sker der for ham?? Jeg var gået amok hvis jeg havde oplevet det. Barnet skal da ha lov til at sove i fred og han skal da slet ikk rende rundt og stike sit hoved ned i barnevognen uanset om der er regnslag på eller ej
Jeg ville helt sikkert tage fat i ham og bede ham lade jeres søn sove i fred og om han ikk vil tage lidt hensyn når han nu står ude.
Det var også en af grundene til at Selma ikke sov ude i gården, men for åbent vindue i sin seng, mens vi boede på Østerbro.
Knus
Henriette
Han fik det osse af vide men en lidt skrap tone på... kunne jo hører i babyalarmen at det ikke var en lyd han pleje at lave første gang og anden gang går jeg derud og tager han på fersk gerning.
så nu må vi se om vi får en påmindelse nu når jeg har skælde ham ud...
kan slet ikke forholde mig til at man skal kigge ned i en barnvogn uden at spøger først... det er så ikke alle som tænker sig om altid kan jeg jo så se.
Nu er han endelig faldet i søvn igen efter 2 timers kamp og er blevet rykket så der ikke er nogen som kan se ham, men mere besværlig for mig når han bare lige skal have sutten.
Anmeld