aaarh er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

SaNiNa

Voes søn er jo lige begynd at sove udenfor i gården.

vores udlejer har så formået at vække ham hverdag op til flere gang da han rander ud og ind hele tiden (ved ikke lige hvad han skal her hele tiden) en har nu taget han to gang i at skulle løsne regnslaget for at stikke hovede ned i barnvogne og kigge mens vores søn han sover...

han sover ikke mere end en ½ time ad gangen, men nu her var der ingen tegn på han var ved at vågn indtil vores udlejer stikker sit fede fjæs ned i barnvognen...

Er det bare mig som er sippet eller hva
Er så tosset og fik osse lige sagt det til ham... så nu må vi se om vi får en opsigelse.

Sanne og er så gal og har en søn som er træt, og ikke lige gider sove igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Henriette72

Ej helt ærligt, hvad sker der for ham?? Jeg var gået amok hvis jeg havde oplevet det. Barnet skal da ha lov til at sove i fred og han skal da slet ikk rende rundt og stike sit hoved ned i barnevognen uanset om der er regnslag på eller ej
Jeg ville helt sikkert tage fat i ham og bede ham lade jeres søn sove i fred og om han ikk vil tage lidt hensyn når han nu står ude.

Det var også en af grundene til at Selma ikke sov ude i gården, men for åbent vindue i sin seng, mens vi boede på Østerbro.

Knus
Henriette

Anmeld

7. oktober 2009

Mormilla

Jeg ville blive stik tosse hvis det var min søn han gjorde det ved

Synes at du skal sige til ham at han ikke skal gøre det fordi din søn vågner hver gang og spørg om han ikke kan være lidt mere stille når han skal rende frem og tilbage hele tiden...

Anmeld

7. oktober 2009

SaNiNa

Henriette72 skriver:

Ej helt ærligt, hvad sker der for ham?? Jeg var gået amok hvis jeg havde oplevet det. Barnet skal da ha lov til at sove i fred og han skal da slet ikk rende rundt og stike sit hoved ned i barnevognen uanset om der er regnslag på eller ej
Jeg ville helt sikkert tage fat i ham og bede ham lade jeres søn sove i fred og om han ikk vil tage lidt hensyn når han nu står ude.

Det var også en af grundene til at Selma ikke sov ude i gården, men for åbent vindue i sin seng, mens vi boede på Østerbro.

Knus
Henriette

Han fik det osse af vide men en lidt skrap tone på... kunne jo hører i babyalarmen at det ikke var en lyd han pleje at lave første gang og anden gang går jeg derud og tager han på fersk gerning.

så nu må vi se om vi får en påmindelse nu når jeg har skælde ham ud...
kan slet ikke forholde mig til at man skal kigge ned i en barnvogn uden at spøger først... det er så ikke alle som tænker sig om altid kan jeg jo så se.

Nu er han endelig faldet i søvn igen efter 2 timers kamp og er blevet rykket så der ikke er nogen som kan se ham, men mere besværlig for mig når han bare lige skal have sutten.

Anmeld

7. oktober 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Jeg ville blive stik tosse hvis det var min søn han gjorde det ved

Synes at du skal sige til ham at han ikke skal gøre det fordi din søn vågner hver gang og spørg om han ikke kan være lidt mere stille når han skal rende frem og tilbage hele tiden...

Han fik osse lige en løftet pegefinger af mig...

iiih er stadig bare så tosset, over det.
har brug to timer på at få ham til at sove igen, og han var bare så overtræt og slet ikke til at havce med at gøre

men dejlig at det ikke kun er mig som har det sådan

Anmeld

7. oktober 2009

Mormilla

Sanne og Nicklas skriver:

Han fik osse lige en løftet pegefinger af mig...

iiih er stadig bare så tosset, over det.
har brug to timer på at få ham til at sove igen, og han var bare så overtræt og slet ikke til at havce med at gøre

men dejlig at det ikke kun er mig som har det sådan

Ja det er jo mega synd for den bette for det er jo ham det går mest ud over! Men os synd for dig for du har os brug for den pause!!!

Anmeld

8. oktober 2009

Henriette72

Sanne og Nicklas skriver:

Han fik det osse af vide men en lidt skrap tone på... kunne jo hører i babyalarmen at det ikke var en lyd han pleje at lave første gang og anden gang går jeg derud og tager han på fersk gerning.

så nu må vi se om vi får en påmindelse nu når jeg har skælde ham ud...
kan slet ikke forholde mig til at man skal kigge ned i en barnvogn uden at spøger først... det er så ikke alle som tænker sig om altid kan jeg jo så se.

Nu er han endelig faldet i søvn igen efter 2 timers kamp og er blevet rykket så der ikke er nogen som kan se ham, men mere besværlig for mig når han bare lige skal have sutten.

Hvor er det bare irriterende.. Det kan jo ikk være meningen. Det er lige som  dem der bare går hen og begynder at røre ved børnene uanset hvad. Kan de ikk lige spørge om det er ok først?

Det er godt du har fundet et andet sted han kan sove.  for at han kan få lov til at stå der i fred.

Knus

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

øv altså nu kan han heller ikke stå i fred det nye sted. hvor vil jeg dog bare gerne flytte hvor vi har egen have.

og ingen håndværker

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

Når barnet sover, skal det sove, og folk skal lade barnet være... Det kan blive et rama skrig at få barnet til at sove igen...

Han har slet ikke noget at gøre der henne... Har du sagt til ham, at han skal lade sin søn sove?

Anmeld

21. oktober 2009

SaNiNa

Dutte84 skriver:

Når barnet sover, skal det sove, og folk skal lade barnet være... Det kan blive et rama skrig at få barnet til at sove igen...

Han har slet ikke noget at gøre der henne... Har du sagt til ham, at han skal lade sin søn sove?

uuh ja da jeg tog han i det fik han et møgfald

men det var ikke ham denne gang men en håndværker som er ved at male vinduer i ejendommen. selv om barnevognen står helt ned bagerst i haven...

uuh bliver altså lidt tosset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.