Fra vuggestue til børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2017

Anonym trådstarter

Er lidt forvirret.

Vores datter bliver 3 år den 1. Juni, hun går i integreret vugge/børne have.

På borger.dk står der at børn på 2 og 11 mdr skal i børnehave og taksten falder en del, det er dejligt

men spurgte i vuggestuen forleden dag hvornår vores datter skulle over i børnehaven (som ligger i den anden ende af huset hvor hun går i dag) men de siger hun først skal engang til efteråret men der er hun 3 år og 3 mdr  årsag: fordi der er for mange børn i børnehaven men skal vi så "straffes" rent økonomisk (altså betale den dyre vuggestue plads i 4 ekstra måneder når hun skulle have været i børnehave??

håber der er nogen som ved noget om det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2017

2babygirls

Anonym skriver:

Er lidt forvirret.

På borger.dk står der at børn på 2 og 11 mdr skal i børnehave og taksten falder en del, det er dejligt

men spurgte i vuggestuen forleden dag hvornår vores datter skulle over i børnehaven (som ligger i den anden ende af huset hvor hun går i dag) men de siger hun først skal engang til efteråret men der er hun 3 år og 3 mdr  årsag: fordi der er for mange børn i børnehaven men skal vi så "straffes" rent økonomisk (altså betale den dyre vuggestue plads i 4 ekstra måneder når hun skulle have været i børnehave??

Jeg mener taksten kører efter hendes alder.. Prøv at tjekke det ud!

Anmeld Citér

29. marts 2017

Kay

Jeg er rimelig sikker på at det er alderen der bestemmer prisen... vores store startede i børnehave da hun var 2,8 år og vi skulle betale vuggestue takst de første måneder selvom vi faktisk ikke fik alle "goderne" der hørte med til prisen fx normeringen, eftermiddags mad, bleer  det syntes jeg sgu også var lidt stramt at skulle betale overpris for en "varer"

Anmeld Citér

29. marts 2017

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg er rimelig sikker på at det er alderen der bestemmer prisen... vores store startede i børnehave da hun var 2,8 år og vi skulle betale vuggestue takst de første måneder selvom vi faktisk ikke fik alle "goderne" der hørte med til prisen fx normeringen, eftermiddags mad, bleer  det syntes jeg sgu også var lidt stramt at skulle betale overpris for en "varer"

som i kom på den lave takst da jeres blev 2 år og 11 mdr?

Anmeld Citér

29. marts 2017

Kay

Anonym skriver:

som i kom på den lave takst da jeres blev 2 år og 11 mdr?

Ja... i vores kommune hedder det dog 3 år... og ikke 2,11 

Anmeld Citér

29. marts 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er lidt forvirret.

Taksten kører ikkr efter hvor hun er men efter alder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.