Andre der venter på svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse. 

Og jeg er lige ved at gå til i spænding mens jeg venter på svaret. Suk - hvad skal jeg få ventetiden til at gå med? 

Jeg har et dejligt arbejde som jeg skal opsige hvis jeg bliver optaget på uddannelsen. Det ene øjeblik drømmer jeg og planlægger mit efterår som studerende :-) Det næste øjeblik fortryder jeg at jeg fortalte det til en kollega - for hvad nu hvis jeg ikke bliver optaget ... tab af drømme og mistet selvtillid omkringafslaget. 

Min hjerne kører på højtryk. Jeg må bare høre om der også er andre 'rundtossede' herinde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Og jeg er lige ved at gå til i spænding mens jeg venter på svaret. Suk - hvad skal jeg få ventetiden til at gå med? 

Jeg har et dejligt arbejde som jeg skal opsige hvis jeg bliver optaget på uddannelsen. Det ene øjeblik drømmer jeg og planlægger mit efterår som studerende :-) Det næste øjeblik fortryder jeg at jeg fortalte det til en kollega - for hvad nu hvis jeg ikke bliver optaget ... tab af drømme og mistet selvtillid omkringafslaget. 

Min hjerne kører på højtryk. Jeg må bare høre om der også er andre 'rundtossede' herinde? 

Venter godt nok ikke på svar, men det gjorde jeg for to år siden, da jeg søgte ind på uddannelsen til sygeplejerske, så ved godt hvor længe tiden føles som. Kom heldigvis ind i øvrigt 

Må jeg spørge hvad du har søgt ind som?

Anmeld Citér

30. marts 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Held og lykke!

Jeg har søgt på lærerseminariet på kvote 2, da jeg er færdig med min HF nu til sommer. 
Men egentlig overvejer jeg at droppe det, for at tage et år hvor jeg arbejder. Har allerede fået et job i sommerferien, med rig mulighed for at forsætte. - Til mit jobinterview fik jeg nemlig at vide at de sagtens ville kunne bruge mig længere end de 2 måneder, hvis nu jeg ikke kom ind på udd. i første omgang. 
Men jeg er ret meget i tvivl om hvad jeg skal gøre, så det er ikke nemt..

Anmeld Citér

30. marts 2017

Lucky05

Anonym skriver:

Jeg venter også i spænding :-) der er længe til.. 

Anmeld Citér

30. marts 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Venter godt nok ikke på svar, men det gjorde jeg for to år siden, da jeg søgte ind på uddannelsen til sygeplejerske, så ved godt hvor længe tiden føles som. Kom heldigvis ind i øvrigt 

Må jeg spørge hvad du har søgt ind som?

Jeg har søgt ind på pædagog uddannelsen. 

Men jeg hørte i nyhederne at de har fået rekord mange ansøgere,  så det gør mig helt vildt nervøs. 

Anmeld Citér

30. marts 2017

Anonym trådstarter

Lucky05 skriver:

Jeg venter også i spænding :-) der er længe til.. 

Ja. Alt for længe 

Anmeld Citér

30. marts 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Jeg har søgt ind på pædagog uddannelsen. 

Men jeg hørte i nyhederne at de har fået rekord mange ansøgere,  så det gør mig helt vildt nervøs. 

Det havde de også på sygeplejerskeuddannelsen, da jeg søgte ind, men alligevel kom jeg jo ind. Så det behøver ikke altid være en dårlig ting..

Anmeld Citér

12. april 2017

Anonym trådstarter

ÅÅh,  jeg er stadig lige ved at gå til af spænding.

Det er især svært ikke at kunne snakke med nogen om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.