Uh jeg er ved at gå ud af mit gode skin! Jeg er 21 år gammel og siden jeg fødte min søn før 13 måneder siden er der bare tørke dernede når kæresten og jeg har sex! Det kan da ikke være rigtigt!
Jeg nyder vores sex og får også orgasme stort set hver gang, men jeg bliver tør. Når vi starter og han piller eller slikker så glider det, men i det sekund han stopper for at skifte stilling eller penetrere bliver der knastørt! Det er det samme når jeg skal skifte stilling fra blowjob/handjob til at ride ham, når han skal ind i mig = knastørt! Når han så er inde og jeg begynder at ride så går der heller ikke længe før det faktisk føles tørt selvom det glider men det føles lidt som om jeg kører mit underliv frem og tilbage mod en masse skægstuppe (det gør jeg ikke, han fjerner enten alt og er virkelig god til det eller lader stå til 3-4 uger hvor det ikke stikker overhovedet) Hvad kan det være galt siden det er sådan? Jeg ved han selv har bemærket det for han er tit nødt til at fugte mig med spyt for at kunne komme ind. vi har ikke snakket om det da jeg ikke synes der er noget at snakke om for jeg tænder på ham, elsker vores sex og får som sagt orgasme hver gang, det irriterer mig bare det ikke glider lidt mere...
Har I nogle råd?
Anmeld
Citér