2 gangs gravide må jeg se jeres maver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej kære 2 gangs gravide. 

Må jeg se jeres babymaver gerne et billed fra før i blev gravid og så fra 1 trimester.

Jeg er 7+2 anden gang har desværre ikke selv et billed før men jeg var helt flad  På maven og trænet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen 

Anmeld Citér

28. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej kære 2 gangs gravide. 

Må jeg se jeres babymaver gerne et billed fra før i blev gravid og så fra 1 trimester.

Jeg er 7+2 anden gang har desværre ikke selv et billed før men jeg var helt flad  På maven og trænet.

Sikke en fin mave, der allerede er begyndt at vokse frem

Herhjemme ved vi ikke, hvor langt vi er, da jeg ikke har fået min mens, efter jeg fik fjernet spiral i starten af februar. Men testene er positive, så noget må være i gang med at vokse inde i maven <3 Jeg føler mig enormt oppustet, men maven ligner meget sig selv indtil videre - om aftenen ligner det bare, at jeg har spist en stor portion

Tænker ikke det varer længe før man tydeligt kan se det, når det nu er anden gang, men ville nu foretrække at kunne vente med at sige det på arbejdet, indtil vi har været til nf

Har vedhæftet billede, men som sagt er der ikke sket så meget endnu, men aner heller ikke om jeg er 5+, 6+ eller 7+

Anmeld Citér

28. marts 2017

Anonym

11+1..

Anmeld Citér

28. marts 2017

HPH

Anonym skriver:

Sikke en fin mave, der allerede er begyndt at vokse frem

Herhjemme ved vi ikke, hvor langt vi er, da jeg ikke har fået min mens, efter jeg fik fjernet spiral i starten af februar. Men testene er positive, så noget må være i gang med at vokse inde i maven <3 Jeg føler mig enormt oppustet, men maven ligner meget sig selv indtil videre - om aftenen ligner det bare, at jeg har spist en stor portion

Tænker ikke det varer længe før man tydeligt kan se det, når det nu er anden gang, men ville nu foretrække at kunne vente med at sige det på arbejdet, indtil vi har været til nf

Har vedhæftet billede, men som sagt er der ikke sket så meget endnu, men aner heller ikke om jeg er 5+, 6+ eller 7+

Skal du ikke til en scanning så?

ellers kan du vel ikke vide hvornår du skal til nf? 

Tillykke 

Anmeld Citér

28. marts 2017

Anonym

HPH skriver:

Skal du ikke til en scanning så?

ellers kan du vel ikke vide hvornår du skal til nf? 

Tillykke 

Tak

Jo det skal jeg, men først efter jeg har været hos lægen onsdag i næste uge... så får nok først en tid hos gynækologen efter påske... så må bare vente med at vide besked lidt endnu, selvom det er tæt på umuligt!! Er jo vildt nysgerrig!

Anmeld Citér

28. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak

Jo det skal jeg, men først efter jeg har været hos lægen onsdag i næste uge... så får nok først en tid hos gynækologen efter påske... så må bare vente med at vide besked lidt endnu, selvom det er tæt på umuligt!! Er jo vildt nysgerrig!

Min veninde købte sig til en skanning hun kunne ikke vente. Jeg skal skannes imorgen og håber sådan at baby stadig lever.

Anmeld Citér

28. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min veninde købte sig til en skanning hun kunne ikke vente. Jeg skal skannes imorgen og håber sådan at baby stadig lever.

Krydser SÅ meget fingre for, at alt er som det skal være i morgen

Vi ender nok med at gøre det samme, så vi kan få svar inden påske

Anmeld Citér

29. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Spændende.. jeg så hjerteblink 7+3, så er spændt på NF i næste uge 

Anmeld Citér

29. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvis du har lyst til at dele, vil jeg gerne høre, hvordan scanningen gik i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.