27 dage over tid, men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2017

Lunastante

Hej her inde.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig...

Min mens plejer altid at være reglmessigt, men ikke denne gang... Jeg er d.d på min 27. dag over tid 

Det spørgsmål der sikkert popper frem, har jeg taget en test? JA, jeg har taget 4 stk. og alle er negative...

Er der nogen der har prøvet det samme? 

Kan jeg være gravid, selvom testene viser negativ? Eller kan det være noget helt andet der kan være galt....? Jeg har ringet og snakket med min læge, han var ikke synderligt urolig. Men det syntes jeg at jeg selv er ved at være... 27 dage er MEGET...!

Håber at høre fra jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har du haft en stresset periode? Det sker jo at kroppen hopper en cyklus over - især hvis man er presset mentalt.

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym

Ja, jeg har prøvet at gå en måned over :-) Det var en periode, hvor der skete meget omkring, en masse nye ting og nye mennesker (alt sammen glædeligt, men jeg havde meget om ørene). Jeg opdagede det faktisk først, da den efterfølgende menstruation kom. Jeg havde ikke en kæreste på det tidspunkt, og der var ingen mulighed for en graviditet, så jeg tog jo ret let på det.

Men jeg kan levende forestille mig, at det må være vanvittigt frustrerende, når man prøver at blive gravid :-( 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lunastante

Jeg føler ikke at jeg har været specielt stresset her på det sidste? Har selv tænkt tanken. Men har været meget mere stresset/presset periode for 3-4 år siden, tænker hvis noget skulle påvirke mig, så skulle det have været der...?

Anmeld Citér

27. marts 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Man behøver ikke være stresset; det sker som end bare at kroppen springer en cyklus over.

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lunastante

Astoria skriver:

Man behøver ikke være stresset; det sker som end bare at kroppen springer en cyklus over.

Okay, så er det nok bare det der er sket. Jeg har bare aldrig været ude for det før

Anmeld Citér

27. marts 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Lunastante skriver:

Okay, så er det nok bare det der er sket. Jeg har bare aldrig været ude for det før

Det er frustrerende, men en gang skal jo være den første 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym

Jeg er gravid 7+1 og jeg har ingen graviditet test positive. Fandt ud af det via en skanning så det kan lade sig gøre. 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lunastante

Anonym skriver:

Jeg er gravid 7+1 og jeg har ingen graviditet test positive. Fandt ud af det via en skanning så det kan lade sig gøre. 

Tillykke med din graviditet, det må være dejligt at få sådan en lille overraskelse 

Men jeg syntes nu heller ikke at jeg har nogle graviditets symptomer, altså lige bortset fra den manglende mens... 

Anmeld Citér

27. marts 2017

AnoMom

Lunastante skriver:

Tillykke med din graviditet, det må være dejligt at få sådan en lille overraskelse 

Men jeg syntes nu heller ikke at jeg har nogle graviditets symptomer, altså lige bortset fra den manglende mens... 

Du behøver ingen symptomer for at være gravid  

mine eneste to "symptomer" i min graviditet var en positiv test og en voksende mave.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.