Træningskugler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.967 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg fødte en lille pige i juli 2016 og de der knibeøvelser blev aldrig en fast del af min hverdag. Nu er jeg begyndt at gå og småtisse i underbukserne, og jeg overvejer derfor at prøve de såkaldte jadeæg. Desuden håber jeg at det kan øge mine chancer for min første orgasme (som jeg nu har jagtet i snart 10 år).

Derfor vil jeg høre om nogle af jer har erfaringer med sådan et eller om I har andet godt at anbefale? 

Knus fra den småtissende orgasmesøgende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej. 

Jeg fødte en lille pige i juli 2016 og de der knibeøvelser blev aldrig en fast del af min hverdag. Nu er jeg begyndt at gå og småtisse i underbukserne, og jeg overvejer derfor at prøve de såkaldte jadeæg. Desuden håber jeg at det kan øge mine chancer for min første orgasme (som jeg nu har jagtet i snart 10 år).

Derfor vil jeg høre om nogle af jer har erfaringer med sådan et eller om I har andet godt at anbefale? 

Knus fra den småtissende orgasmesøgende 

Jeg har brugt bækkenbundskugler efter min fødsel i '14. Og haft stor succes med det. Mine er fra lelo luna, og er klart anbefalelsesværdige. Meget nemme at bruge, og det er nemt at justere vægten, med antal kugler (op til 2 af gangen), og hvilke kugler man bruger. Så det kan hele tiden tilpasses til det "niveau" man er på

Jeg startede også fordi jeg gik og småtissede lidt når jeg nøs, eller hoppede. Det er helt overstået, og alt er tilbage i samme stand som før graviditeten. 

Anmeld Citér

26. marts 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har brugt bækkenbundskugler efter min fødsel i '14. Og haft stor succes med det. Mine er fra lelo luna, og er klart anbefalelsesværdige. Meget nemme at bruge, og det er nemt at justere vægten, med antal kugler (op til 2 af gangen), og hvilke kugler man bruger. Så det kan hele tiden tilpasses til det "niveau" man er på

Jeg startede også fordi jeg gik og småtissede lidt når jeg nøs, eller hoppede. Det er helt overstået, og alt er tilbage i samme stand som før graviditeten. 

Tak for svar

Har du også fået mere nydelse ved sex ved at bruge dem?

Anmeld Citér

27. marts 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Tak for svar

Har du også fået mere nydelse ved sex ved at bruge dem?

Det har aldrig været et problem for mig, med nydelse ved sex og orgasmer, men altså det er da ikke blevet værre

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym

Jeg prøvede dem men uden succes.

Før min fødsel var jeg meget skram i bækken.

Men efter kunne jeg ikke holde på vandet som dig..

Jeg prøvede kuglerne men de faldt bare ud når jeg gik 

Købte de største men de virkede heller ikke.

derefter gik jeg til lægen og blev henvidst til fyser ( som sagde jeg jo bare skulle træne men det havde jeg forsøgt siddeløbende med kugler i over 2 år)

Så købte jeg en bækkenbundstræner fra matas og så skete der ting.. 

Så køb kuglerne for de virker for nogen.. Men husk virker de ikke er der andre ( og dyrere metoder der virker)

Køb kuglerne på sexshops. Jeg oplevede at de var meget billigere her end på apotek osv. Og min læge og fyser sagde at der var ingen forskel på dem.. 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

derefter gik jeg til lægen og blev henvidst til fyser ( som sagde jeg jo bare skulle træne men det havde jeg forsøgt siddeløbende med kugler i over 2 år)

Så køb kuglerne for de virker for nogen.. Men husk virker de ikke er der andre ( og dyrere metoder der virker)

Køb kuglerne på sexshops. Jeg oplevede at de var meget billigere her end på apotek osv. Og min læge og fyser sagde at der var ingen forskel på dem.. 

Hvad hed den der bækkenbundstræner fra Matas, som du købte?  Jeg har nemlig også prøvet kugler uden succes. 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Det har aldrig været et problem for mig, med nydelse ved sex og orgasmer, men altså det er da ikke blevet værre

Jeg har nu bestilt kuglerne. Er spændt på at afprøve dem

Anmeld Citér

27. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar. 

Kuglerne er nu bestilt på sinful.dk, og er spændt på at modtage. Jeg vil have bækkenbundstræneren fra Matas i baghovedet, hvis kuglerne ikke virker for mig 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg er også nysgerrig om hvilken du har brugt? 

Her har kuglerne heller ikke virket, hvilket er rigtig træls :/ 

Anmeld Citér

28. marts 2017

Anonym

Jeg har også haft problemer med ikke at kunne holde mig, og jeg kunne ikke finde ud af at bruge sættet med kuglerne fra Lelo, så købte en specifik bækkenbundstræner https://www.sinful.dk/itouch-sure-pelvic-floor-exerciser  

Den virker rigtig godt. Den giver små impulser, som gør at musklerne trækker sig sammen, og derved træner dem. Det gav resultater efter få uger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.