Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skriver her inde da jeg er forvirret og har brug for hjælp!
jeg er 20 år gammel og har været sammen med min kæreste i 3 år. Smed mine p -piller for ca 7 - 8 måneder siden og der har ingen tegn været på graviditet. Min mens har altid været regelmæssig også efter jeg smed pillen. Men nu er jeg gået 11 dage over tid, har taget flere tests men alle er negative.. har flere gange fået små "murren" i maven, min mave er oppustet og ja føler bare min krop er meget mærkelig! Har en følelse af at jeg er gravid denne gang! Men tester stadigvæk negativ håber nogen har prøvet det samme og som kan hjælpe mig!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har prøvet at være en uge for sent med menstruation, kun fordi jeg psykisk brændende ønskede mig at være gravid. Også med murren i maven. .
Kan ikke sige så meget mere, ved ikke om du er gravid, eller hvad din krop pønser på..
Jeg er nu 14 safe over tid og stadivæk ingen mens Stadigvæk negativ test
Jeg har prøvet at gå en måned over. Det er forholdsvist normalt, at ens cyklus rykker sig en gang i mellem, også selvom den ellers er regelmæssig. Der er desværre ikke andet for end at vente :-(
Er nu 23 dage over tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128