Forkølelet af at fryse eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bliver man forkølet af kulde eller virus ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.914 visninger
9 svar
4 synes godt om
26. marts 2017

Tillesen

Bliver man egentlig forkølet af at fryse ? eller kommer det af virus og bakterier ?

Det er den årstid hvor ungerne tror det er sommer og jeg diskuterer hele tiden med min mand om børn kun bliver forkølede af at fryse eller om det også er bakterier.

Vi var ude for at købe forårs- og til ungerne og de meste smarte er altså den der er knap så tykke.

Jeg synes da ikke man skal gå med vinterjakker mere. 

AFSTEMING SKAL MAN SVARE JA HVIS MAN MENER DET ER KULDE DER GIVER FORKØLELSE.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2017

LilleAsMor

Bliver man egentlig forkølet af at fryse ? eller kommer det af virus og bakterier ?

Det er den årstid hvor ungerne tror det er sommer og jeg diskuterer hele tiden med min mand om børn kun bliver forkølede af at fryse eller om det også er bakterier.

Vi var ude for at købe forårs- og til ungerne og de meste smarte er altså den der er knap så tykke.

Du bliver nok nødt til at ændre tekstennk afstemningen: skriv istedet "bliver man syg af kulde?"

PS både ja og nej. Du bliver syg af virus/bakterier, men kulde kan forværre situationen (så vidt jeg har forstået).

PPS er det for koldt med forårsjakken, så ville jeg give ungerne en tyk strikketrøje indenunder��

Anmeld Citér

26. marts 2017

Tillesen

Ja det kan jeg da godt se ikke giver mening :-) 

Man kan ikke rigtig rette den del mere...øv...pinligt 

Anmeld Citér

26. marts 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Endnu et indlæg anmeldt for skjult reklame. Så hold dog op...

Anmeld Citér

26. marts 2017

nielsen80

IenFart skriver:

Endnu et indlæg anmeldt for skjult reklame. Så hold dog op...

???? Denne bruger har været medlem i ret lang tid, derudover linkes  der jo ikke til en bestemt butik, men mange forskellige mærker i forskellige butikker.

til TS: man bliver forkølet af virus, men når kroppen er nedkølet er immunforsvaret svækket, hvorfor man er mere modtagelig overfor virus...eller en virus man allerede har, kan forværres.

Anmeld Citér

26. marts 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

???? Denne bruger har været medlem i ret lang tid, derudover linkes  der jo ikke til en bestemt butik, men mange forskellige mærker i forskellige butikker.

til TS: man bliver forkølet af virus, men når kroppen er nedkølet er immunforsvaret svækket, hvorfor man er mere modtagelig overfor virus...eller en virus man allerede har, kan forværres.

Det er den der morefews der er blevet linket til i de indlæg jeg har anmeldt. Desuden blev der lavet et indlæg i en ældre lang tråd om julegaver - det stinker langt væk.

Hvis jeg tager fejl - fair nok.

Anmeld Citér

26. marts 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Faktisk enig i at det lugter lidt af skjult reklame. Stort set alle trådstarters indlæg også debatter indeholder en form for link til ovennævnte side eller lignende. Nogengange kommer indlægget lang tid efter at den pågældende debat er oprettet. Det kan være det ikke er, men håber folk er opmærksomme på at denne form for skjult reklame ikke er ualmindelig.

Anmeld Citér

26. marts 2017

Jullesnulle

Hos os er der en fleece eller termojakke og en sommerjakke/ vindbreaker ud over. Der er lidt for koldt om morgenen til det ene eller andet hver for sig.

Anmeld Citér

26. marts 2017

2babygirls

Tillesen skriver:

Begge dele

Anmeld Citér

26. marts 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tillesen skriver:

jeg snakkede med lægen for en lille måneds tid fordi min datter var blevet syg, og jeg troede at det var fordi hun havde ligget ude og sove 2½ time to dage i træk uden nok tøj på, men han sagde at du bliver ikke syg af kulden, der skal være en latent sygdom i kroppen først.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.