Det med ikke og være tillstrækkelig nok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg synes det er rigtig sværr og være mor i øjeblikket.. Malou Selma er nu 16½ mdr., i dagplejen hører jeg ikke andet end positive ting. Når jeg henter hende føler jeg mig bare ikke elsket. Hun ignorer mig, gør alt for og irritere mig, vil ikke spise. Jeg ved godt hun er træt, men alligevel. For sådan er det også i weekenden!

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, savner en og dele det hele med. En der virkelig forstår mig. Men jeg er ikke sikker på min familie tror på mig, da der jo ikke er nogen af dem der kommer her hjem i hverdagen. David kommer jo i weekenderne, og kan derfor ikke sætte sig ind i det. Når vi er sammen med andre er hun så sukker sød, ud over jeg selvfølgelig bliver ignoreret af hende.

Mvh Sofie, som ikke ved hvad hun skal gøre. Nogen ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Jeg synes det er rigtig sværr og være mor i øjeblikket.. Malou Selma er nu 16½ mdr., i dagplejen hører jeg ikke andet end positive ting. Når jeg henter hende føler jeg mig bare ikke elsket. Hun ignorer mig, gør alt for og irritere mig, vil ikke spise. Jeg ved godt hun er træt, men alligevel. For sådan er det også i weekenden!

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, savner en og dele det hele med. En der virkelig forstår mig. Men jeg er ikke sikker på min familie tror på mig, da der jo ikke er nogen af dem der kommer her hjem i hverdagen. David kommer jo i weekenderne, og kan derfor ikke sætte sig ind i det. Når vi er sammen med andre er hun så sukker sød, ud over jeg selvfølgelig bliver ignoreret af hende.

Emil vil hellere ikke spise f.eks aftens mad når han har været i vuggestue og vi har valgt at lade ham spise det han føler for og så må han nøjes med det, og ved han grov æder i vuggestuen så er godt tilfreds og han sover om natten.

er nok en face hun skal igennem kunne jeg forstille mig. Måske du skulle ud og klare hovedet en dag helt alene eller med en veninde uden at skulle tænke på hende.

Hjemme ved os hjælper det at inorere hvis Emil begynder på sådan noget.

Håber du finder ud af det ellers sender du hende på weekend herover

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Måske dig og hende trænger til en ferie sammen i en uge? Uden hun skal af sted og passes?

Anmeld

7. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg bliver så ked af at hun er sådan. Så ved ved ikke rigtig hvad vi har brug for! Noget glad-tid sammen.

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Jeg bliver så ked af at hun er sådan. Så ved ved ikke rigtig hvad vi har brug for! Noget glad-tid sammen.

Ja. Har du hende hjemme i ferien i næste uge? Så i ligesom kan finde hinanden igen hvis man kan sige det sådan?
Bare du husker på at det ikke er med "vilje" hun er sådan. Er self med vilje på den måde at hun jo gør tingene, men er ikke for at gøre dig ked af det og ikke fordi du er en dårlig mor, for du er en super mor. Hun tester dig bare

Anmeld

7. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

suanne85 skriver:

Ja. Har du hende hjemme i ferien i næste uge? Så i ligesom kan finde hinanden igen hvis man kan sige det sådan?
Bare du husker på at det ikke er med "vilje" hun er sådan. Er self med vilje på den måde at hun jo gør tingene, men er ikke for at gøre dig ked af det og ikke fordi du er en dårlig mor, for du er en super mor. Hun tester dig bare

Nej jeg har hende ikke hjemme. Det ender nok bare med hun bliver træt af mig.

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Syntes du skal prøve at tage hende hjem 2 eller 3 af dagene så. Tror det vil gå en del nemmere. Tror i kan have  meget brug for det, og så læg det lige efter weekenden.

Anmeld

7. oktober 2009

Lone Jakobsen

DatterMalou skriver:

lige den her skærer mig bare i hjertet.
du må endelig ikke tro at din datter bliver træt af dig.... børn i den alder bliver ikke trætte af deres forældre. men jeg ved godt det kan være svært og jeg har stået alene så meget.
jeg vil give susanne85 ret i at lidt tid til dig helt alene.... lidt tid til bare at forkæle dig selv lidt så du kan lade op og måske se på din datter med nye øjne.
da jeg var alene med min datter havde jeg dage hvor jeg så hende som en opgave der sku løses....og først når hun sov havde jeg fri. jeg blev nød til at vende det og se på hende som en gave jeg havde fået lov til at låne.... se på alt det posetive ved hende. men tror mig jeg føler med dig og ved hvor svært det kan være.
(jeg var alene mor i 7 år)
jeg ku sagtens bruge mange flere ord på at trøste og opmuntre dig.... men du skal være velkommen til at skrive privat hvis du har brug for at læsse lidt af.
her får du i hvert fald en stor

Anmeld

7. oktober 2009

mor_sabina

DatterMalou skriver:

Åhh hvoe jeg bare kender følelsen af ikke at føle sig god nok. Phillip kan have dage hvor han bare er umulig og ingenting gider og når så der kommer nogen forbi (og det kan være hvem som helst) så smiler han bare over ele hovedet og er i det bedste humør. Som nutche skriver så kan jeg godt indimellem føle dagene som om han bare er en opgave på min lange liste. Men synes det er vigtigt at prøve at finde noget tid til sig selv så man ikke løber sur i det hele.
Håber du vil bruge lidt af din ferie på at gøre noget godt for dig selv så du kan se på din datter med nye øjne (som nutche så smukt siger)
herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.