Først og fremmest ville jeg tage en snak med leder og pædagog. En 4 årig pige skal ikke græde en time det lyder da til hun mistrives. Når du er glad for institutionen ville jeg starte med at kigge på det hele inden jeg skiftede og derfor hører børnehavens version. Hvad tror de er årsagen.
Derudover kig på jeres liv. Hvor længe er hun der? Hvis det på nogen måde er muligt ville jeg prøve at give hende en masse fridage og korte dage så hun ikke er der så meget. Kan der være andre årsager til at hun ikke trives, har i et stresset liv, er i lige gået fra hinanden, er der mange konflikter, småsøskende eller mangler du måske overskud? Det er ingen kritik bare vigtigt at få afklaret hvor problemet reelt ligger, derfor også super vigtig med institutionens input, de kan heller ikke synes det er ok hun er så ked af det
Jeg synes det ville være synd at skifte institution som er mega hårdt hvis det ikke er det der er årsagen og så udsætte hende fra endnu mere.
Men jeg ville aldrig selv udsætte min datter for at mistrives så meget så jeg er enig med dig i at der skal ske noget.
Anmeld
Citér