Ej fuck fuck fugk ( undskyld sproget )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Valle81

Sidder lige og spiser frokost....en sandwich ryger ned med største velbehag....lige indtil jeg tager en bid og det bare siger KNAS.........

Skynder at spytte ud og finder, tjah, hjørnet af en tand.

FUCK FUCK FUCK

Andet har jeg ikke at sige til det!!!

Christina 17+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Sidder lige og spiser frokost....en sandwich ryger ned med største velbehag....lige indtil jeg tager en bid og det bare siger KNAS.........

Skynder at spytte ud og finder, tjah, hjørnet af en tand.

FUCK FUCK FUCK

Andet har jeg ikke at sige til det!!!

Christina 17+2

Av

Anmeld

7. oktober 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Av

Heldigvis går det ikke ondt, men er bange for det kommer til at gøre ondt i pengepungen.

Og jeg er så mega angst for tandlæge, og når jeg skal have lavet det mindste så er det med lattergas og masser af sprøjter, og det tror jeg ikke jeg må få, og så bliver det ikke lavet før jeg har født..og der er så rimelig lang tid til:0(

AV AV

Anmeld

7. oktober 2009

malou

kender det ALT for godt... skal også ha taget mig sammen til at ringe min tandlæge. 

knus malou som også render rundt med 2 knækkede bisser

Anmeld

7. oktober 2009

Valle81

malou skriver:

kender det ALT for godt... skal også ha taget mig sammen til at ringe min tandlæge. 

knus malou som også render rundt med 2 knækkede bisser

Åhh, du har reddet min dag:0)

Nu ser det hele ikke så sort ud, rart at vide at jeg ikke er alene i verdenen med knækket tand:0)

Anmeld

7. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Valle81 skriver:

Heldigvis går det ikke ondt, men er bange for det kommer til at gøre ondt i pengepungen.

Og jeg er så mega angst for tandlæge, og når jeg skal have lavet det mindste så er det med lattergas og masser af sprøjter, og det tror jeg ikke jeg må få, og så bliver det ikke lavet før jeg har født..og der er så rimelig lang tid til:0(

AV AV

Uha det lyder ikke godt. Men jeg ville nok tage en tur op til tandlægen alligevel. Jeg knækkede engang en tand og gik selvfølgelig til tandlægen, der fik jeg så at vide at det var godt jeg kom, for hvis jeg ventede ville det kræve en rodbehandling Hvilket jeg har hørt er yderst ubehageligt

Anmeld

7. oktober 2009

Valle81

Marianne.risom skriver:

Uha det lyder ikke godt. Men jeg ville nok tage en tur op til tandlægen alligevel. Jeg knækkede engang en tand og gik selvfølgelig til tandlægen, der fik jeg så at vide at det var godt jeg kom, for hvis jeg ventede ville det kræve en rodbehandling Hvilket jeg har hørt er yderst ubehageligt

Åhh nej åhh nej.........

Jeg må afsted, rodbehandling, det duer da bestemt slet ikke.

Jeg må have en tid:0)

Anmeld

7. oktober 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Det er jo også hurtigt overstået Kan du klare en fødsel, kan du bestemt også klare tandlægen

Anmeld

7. oktober 2009

Kaufie

Ubehagelig oplevelse!

Hvis ikke du har ondt er det sikkert en rimelig nem sag at få overstået - altså uden at det gør ondt på dig. Men så er det om at få det klaret så hurtigt som muligt, da tanden jo er mere udsat uden den beskyttende emalje.

Der bliver sikkert bare slebet lidt kanter, taget aftryk til en facade/krone - og så får du måske en midlertidig opbygning af tanden indtil du kan få den blivende del sat på.

Men hvis man har tandlæge-angst er det aldrig rart at skulle i stolen. Mit råd er at fortælle din tandlæge om din nervøsitet, så vil de fleste tandlæger tage ekstra hensyn - sætte lidt længere tid af til behandling - forklare mere - tjekke om du har brug for en pause, etc.

Anmeld

7. oktober 2009

Valle81

Marianne.risom skriver:

Det er jo også hurtigt overstået Kan du klare en fødsel, kan du bestemt også klare tandlægen

Ja en fødsel det klarede jeg fint, uden bedøvelse og på små 4 timer fra jeg kom på hospitalet:0)

Det var en smal sag, men tandlæge, bliver bare dårlig ved tanken:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.