Hej Alle!
Jeg håber virkelig at jeg kan finde nogen der måske kan "berolige" mig lidt!
Min skønne baby på 7.5 måned har, med cirka 3 timers mellemrum, haft 2 hvide/kitfarvet/grålige omgange med afføringer. Konsistensen er klistret nok, men det hænger slet ike sammen, det nærmest bare en masse små klumper!
Når man googler det, kommer ens værste mareridt jo frem! Der står alverdens ting om tumor og lever og galde problemer osv osv og at man straks skal søge læge!
Jeg har talt med to forskellige lægevagter her til aften, hvor den ene bare sagde jeg skulle se det an og den anden sagde at hun synes jeg skulle kontakte egen læge mandag! Men der VIRKELIG lang tid til mandag 

Hun har de sidste 4-5 dage ikke rigtig ville spise rigtig mad, vil dog meget gerne ammes. Hun har normalt altid været verdens nemmeste barn at putte og har sovet fint om natten, men de sidste 2 dage har det været en kamp at få hende til at sove og i nat og hele dagen i daag har hun stortset ikke sovet, er dog stadig verdens gladeste barn! Hun har ikke haft diarre i løbet af ugen, men når jeg tænker over det, så har hun faktisk haft 2-3 aføringer om dagen, som har været ret tynde! Idag har hun haft hele 5 afføringer..
Har selv haft lidt med maven i løbet af ugen, så tænker det måske bare er en fredelig gang maveonde.. Men er slet ikke tryg ved den farve 
Håber nogle er af jer, ligger inde med nogle erfaringer 
Anmeld
Citér