Gravid og hårdt ramt. Især på samvittigheden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
5 svar
7 synes godt om
25. marts 2017

Anonym trådstarter

Er i uge 17 og har hele graviditeten KÆMPET med enorm træthed.. er så træt jeg ikke kan overskue at tage på arbejde de næste 4 dage. Arbejder fra 18-2 ville ønske jeg led af kvalme så ku jeg i det mindste være sygemeldt med god grund. Man kan vel ikke sygemelde sig pga træthed??? Hvad gør jeg?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2017

Venter på storken

Tager på arbejde..? Og glæder dig over at du trods alt ikke har det så skidt at du er nødt til at være sygemeldt. 

Anmeld Citér

25. marts 2017

loop

Anonym skriver:

Er i uge 17 og har hele graviditeten KÆMPET med enorm træthed.. er så træt jeg ikke kan overskue at tage på arbejde de næste 4 dage. Arbejder fra 18-2 ville ønske jeg led af kvalme så ku jeg i det mindste være sygemeldt med god grund. Man kan vel ikke sygemelde sig pga træthed??? Hvad gør jeg?? 

Det er efter min mening lige legitimt om man er træt eller har kvalme. Men hvordan kan du på forhånd vide, at det er 4 dage, du skal være sygemeldt?

Husk ikke at køre bil, hvis du er så træt.

Det afhænger også af, hvad du arbejder med, om du kan møde overtræt på arbejde.

Anmeld Citér

25. marts 2017

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det er efter min mening lige legitimt om man er træt eller har kvalme. Men hvordan kan du på forhånd vide, at det er 4 dage, du skal være sygemeldt?

Husk ikke at køre bil, hvis du er så træt.

Det afhænger også af, hvad du arbejder med, om du kan møde overtræt på arbejde.

Jeg har 4 dage tilbage inden jeg har en fridag. Er ikke sygemeldt nu.. men kæmper virkelig heroppe. Jeg kører meget bil, arbejder med mennesker og medicin (er i hjemmeplejen) 

Anmeld Citér

25. marts 2017

Anonym trådstarter

Venter på storken skriver:

Tager på arbejde..? Og glæder dig over at du trods alt ikke har det så skidt at du er nødt til at være sygemeldt. 

Øh tak for dit meget dømmende svar... selvfølgelig er jeg glad for at slippe for kvalmen.. men det er heller ik ligefrem nemt at tage på arbejde når man ku sove stående og knapt nok kan samle sig om at være tilstede ude ved sine borgere..... 

Anmeld Citér

25. marts 2017

Trine89

Jeg ville lige tage kontakt til lægen og få målt en blodprocent og få taget en blodprøve så de lige kan tjekke vitaminer og andre vigtige værfier. 

Jeg havde samme 'problem' i min graviditet og endte med at blive sygemeldt grundet den enorme træthed. Min blodprocent lå lidt i den lave ende. Men kunne 

Simpelthen ikke optage nok jern selvom jeg fik de piller jeg skulle.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.