Ved at lave liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

hejse 

jeg er 16 uger idag 

jeg er virkelig utålmodig for at komme til jordmoder om 2 uger og scanning om 4 uger 

det er 4 år siden jeg fik min datter 

men vil skrive en lister over et must at have, så hvad skal jeg have til baby og mig ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2017

KissMeKissMeKissMe

Mine musthaves fra fødslen var:

- dyne + betræk 

- stofbleer

- autostol

- barnevogn

- lidt tøj (med tryk på lidt. Vi har endnu ikke vasket babytøj og vores datter er 6 uger. Folk giver så meget og de vokser jo SÅ hurtigt...)

Vores mest overflødige ting var:

- voksi (havde virkelig regnet med at det var smart, men vores datter er vanvittigt varm, så voksien koger hun i)

- overtøj (samme som ovenfor)

- tremmeseng (står ubrugt da vi sover sammen. Gør virkelig natamning nemt)

- ammepude (sofapuderne er bedre)

Anmeld Citér

25. marts 2017

HPH

KissMeKissMeKissMe skriver:

- dyne + betræk 

- stofbleer

- autostol

- barnevogn

- lidt tøj (med tryk på lidt. Vi har endnu ikke vasket babytøj og vores datter er 6 uger. Folk giver så meget og de vokser jo SÅ hurtigt...)

- voksi (havde virkelig regnet med at det var smart, men vores datter er vanvittigt varm, så voksien koger hun i)

Køb silkedynen til voksi, den er så god til varme børn

Anmeld Citér

25. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

KissMeKissMeKissMe skriver:

- dyne + betræk 

- stofbleer

- autostol

- barnevogn

Tak for dig svar.. 

har selv allerede en meget længere liste ���� 

skal nok gå den igennem igen ��

Anmeld Citér

25. marts 2017

Aristocats

Jeg synes så at min ammepude er uundværlig.... har en god, stor tung én fra Vitatex med speltskaller. Der er desværre mange ammepuder der er alt for små og lette i det og så er de nemlig ikke så meget værd. Men jeg er virkelig glad for min og bruger den nærmest religiøst 

Anmeld Citér

25. marts 2017

MiniMe2005

Jeg kunne godt nok heller ikke undvære min ammepude. Men det er jo smag og behag.

Til det, der allerede er skrevet, vil jeg tilføje:

Bæredims (vikle, slynge bæresele alt efter temperament). Jeg ville ikke have undværet min vikle! Og jeg ville ønske, jeg havde haft den fra starten.

Behageligt tøj til moren, inklusiv ammevenlige sommerkjoler, så man føler, man ser bare lidt godt ud ;-) Asos.com er din ven!

Ammeindlæg i uld (også selvom det er sommer! Genialt til at forebygge brystbetændelse)

Brystpumpe. Vi havde købt vores på forhånd i BabySam. De har 365 dages retur, så hvis jeg kunne se efter fødslen, at den ikke ville blive brugt, kunne den byttes. Det var helt ærligt rart at have den hjemme og have tiden og især roen til at finde frem til den bedste.

Tøj til baby. Det er jo forskelligt, hvor meget man har brug for, men 10 sæt er et godt udgangspunkt. Vi fik i øvrigt intet (i hvert fald ikke i små nok størrelser) efter fødslen. 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

Aristocats skriver:

Jeg synes så at min ammepude er uundværlig.... har en god, stor tung én fra Vitatex med speltskaller. Der er desværre mange ammepuder der er alt for små og lette i det og så er de nemlig ikke så meget værd. Men jeg er virkelig glad for min og bruger den nærmest religiøst 

Jeg havde en tvillinge ammepude til min datter med Krøyer kugler i, tænker at sy en selv magen til 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

MiniMe2005 skriver:

Jeg kunne godt nok heller ikke undvære min ammepude. Men det er jo smag og behag.

Til det, der allerede er skrevet, vil jeg tilføje:

Bæredims (vikle, slynge bæresele alt efter temperament). Jeg ville ikke have undværet min vikle! Og jeg ville ønske, jeg havde haft den fra starten.

Behageligt tøj til moren, inklusiv ammevenlige sommerkjoler, så man føler, man ser bare lidt godt ud ;-) Asos.com er din ven!

Ammeindlæg i uld (også selvom det er sommer! Genialt til at forebygge brystbetændelse)

Brystpumpe. Vi havde købt vores på forhånd i BabySam. De har 365 dages retur, så hvis jeg kunne se efter fødslen, at den ikke ville blive brugt, kunne den byttes. Det var helt ærligt rart at have den hjemme og have tiden og især roen til at finde frem til den bedste.

Tøj til baby. Det er jo forskelligt, hvor meget man har brug for, men 10 sæt er et godt udgangspunkt. Vi fik i øvrigt intet (i hvert fald ikke i små nok størrelser) efter fødslen. 

Mange tak for dit svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.