Cris skriver:
Altså mænd... de forstå ikke, hvad der handler om!
Måske findes slet ikke i butikkerne, da mange mærke sælger kun på nettet!
Men hvad er det, det gør så spændende at have en pusletaske? Jeg kan ikke helt se pointet end bare at de ser godt ud. For jeg har haft mine egne tasker og så har jeg haft en toilet taske i med skifte tilbehør og skifte tøj. Ikke fordi jeg siger det direkt til dig, det er en fænomen som har undret mig, siden jeg blev gravid for første gang og kunne mærke, hvor vigtigt er en pusletaske for kvinderne... hmmmm...
Men hvis den er den taske du skal have, så skal han bare købe den på nettet. Måske finder I en side, hvor man kan sende den tilbage, hvis I ikke synes om kvaliteten!
Jeg tror også det er et slags modefænomen der er startet her de sidste par år.... der ER bare noget specielt i at have en pusletaske!
Herhjemme handler det bare om, at jeg skal slæbe den taske med over alt, så jeg vil gerne have at den er lidt lækker...

OG så kan man bruge den bagefter også!
Derudover synes jeg altså det er lidt smart, at der er pusleunderlag osv. i....

I princippet kunne jeg tage en almindelig taske, putte en ekstra stofble i som pusleunderlag, og så kalde det en pusletaske... men man behøver jo ikke være så kreativ altid - man må godt snuppe den nemme.. og lækre... løsning!!

Hvad med Jer andre piger.. bruger I pusletasker??
Anmeld