Måske pco... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

229 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeg har uregelmæssig mens, er 16 dage over tid og desværre ikke gravid.. som er et stort ønske. Vi er sat i behandling til udredning men først til maj måned. Har skrevet til min læge nu da jeg er over tid, hun mener måske jeh kan have pco/pcos.. 

hvordan skal jeg forholde mig? Får man ægløsning? Jer med erfaring.. har brug for råd/vejledning og solskins historier ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2017

Lililili

Vi prøvede i 2 år, inden vi gik til lægen. Kom hurtigt på klinik, hvor jeg fik konstateret pcos. De anbefalede mig at købe bogen " spis dig gravid". Og den kan anbefales. Når man har pco, overproducerer bugspytkirtlen insulin. Så man skal fjerne insulingivende mad. Mel, sukker, stivelse. Det gjorde jeg 100 % og lever stadig sådan. Men efter to måneder med korrekt kost og metformin ( snak med lægen om metformin/sukkersygemedicin hvis du har pco) blev jeg gravid. Og blev gravid igen hurtigt efter. Har i dag to sunde og raske drenge på 2 og 3 år trods pcos. Ændre din kost, det ER det der hjælper. Held og lykke 

Anmeld Citér

24. marts 2017

morlinen

Solskinshistorie her fra

Fik konstateret pco og kom hurtigt derefter i fertilitetsbehandling. For mig krævede det kun hormonbehandling og ægløsningssprøjte. 2. gang var der bid!

2. barn har vi helt selv lavet

Efter to fødsler kan min gynækolog fortælle, at mine æggestokke ikke længere ligner pco æggestokke. Så det kan åbenbart forsvinde, når hormonerne i kroppen ændrer sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.