Flere øjne på g test :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2017

B&J

Musse99 skriver:

Jeg er helt med på at + er positiv, jeg spørger blot om i kan se den vandrette streg som jo skal komme oven i den lodrette for at danne et plus. Som skrevet så er den lidt tydeligere i virkeligheden hvis i overhovedet kan se den på billedet, men den er der. Jeg er bare nervøs for om man kan stole på en rimelig svag streg 

Så er den jo negativ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2017

Musse99

B&J skriver:

Så er den jo negativ 

Men er en streg ikke en streg? 

Tænker at hvis jeg kan se en utydelig streg men blot ikke kan fange det på kamera burde det så ikke være Okay? 

Prøver et andet mærke i morgen. 

Anmeld Citér

24. marts 2017

B&J

Musse99 skriver:

Tænker at hvis jeg kan se en utydelig streg men blot ikke kan fange det på kamera burde det så ikke være Okay? 

Ej denne skal jo lave et plus 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Frk.S

Musse99 skriver:

Jeg kan kun se den lodrette streg. 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Musse99

B&J skriver:

Ej denne skal jo lave et plus 

Jeg er godt klar over den skal lave et plus, det gør den også her hjemme, det er bare svært at fange på et billede  

Anmeld Citér

24. marts 2017

Emilie91

Altså jeg kan ikke se et plus  Men hvis du kan det så der jo ikke så meget at sige til det  
Tillykke da <3 hvis du har læst testen rigtigt så du da gravid

Anmeld Citér

24. marts 2017

Musse99

emiliedamm skriver:

Altså jeg kan ikke se et plus  Men hvis du kan det så der jo ikke så meget at sige til det  
Tillykke da <3 hvis du har læst testen rigtigt så du da gravid

Jeg tør bare ikke tro på det fordi den er så svag... Og synes der er en del kritik omkring clearblue på nettet så væbner mig med tålmodighed til i morgen tidlig og prøver et andet mærke 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Thilde86

For mig at se er den helt klart negativ, da man kun kan se den vandrette streg, som jo er lig med et minus, og det betyder "ikke gravid", der skal være et plus for at den betyder "gravid".

Så ifølge den test er du desværre ikke gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.