murren efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2017

Anonym trådstarter

skriver anonymt da det stadig er en hemmelighed. og det ikke er blevet bekræftet endnu

jeg er 7+1 idag, igår kom manden hjem fra ferie og ja vi skulle jo have lide hygge med hinanden.

for det første blev jeg våd på en anden måde, det føltes faktisk som om jeg havde tisset (sorry for klam detalje) og følte hele tiden jeg skulle stoppe samleje for at gå ud og tisse, (dette plejer jeg ikke)

ca. 12 min efter sex, begynder jeg så at få meget svage mensligende smerter, gør ikke ondt er bare meget ubehaligt, og lidt som murren.

det gik væk igen. jeg begynder jo bare at tænke, om det er normalt og tegn på graviditet eller hvordan. er der nogen her som har prøvet dette.

pt. ved jeg kun jeg er gravid ud for diverse symptomer og en enkelt positiv test, min læge vil ikke se mig før om en 14 dages tid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2017

B&J

Måske blev du bare ekstra tændt og blev mere våd ind alm og du fik en murren efter sex og i mens man har sex det kan også sex alm uden man behøver at være gravid 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Måske blev du bare ekstra tændt og blev mere våd ind alm og du fik en murren efter sex og i mens man har sex det kan også sex alm uden man behøver at være gravid 

Bare underligt på de 7 år vi har haft sammen er det aldrig sket. 

Har aldrig med nogen fået murren eller ondt efter sex

Samt følt jeg skulle tisse. Og havde tisset. 

Anmeld Citér

24. marts 2017

B&J

Anonym skriver:

Bare underligt på de 7 år vi har haft sammen er det aldrig sket. 

Har aldrig med nogen fået murren eller ondt efter sex

Samt følt jeg skulle tisse. Og havde tisset. 

Self. Kan det være du er gravid men ens krop forandre sig jo også 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Anonym

Jeg fik også murren, da vi havde sex under graviditeten. Det gik over igen i andet trimester :-) Mit var faktisk så slemt, at vi næsten ikke havde sex i første trimester...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.