Autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2017

Blj

Hej. 

Venter mit/vores første barn til september, tænkerne kører jo allerede, især på autostol. Jeg har forelsket mig i et bestemt mærke, som nok bliver svært at ændre, med mindre jeg hører noget virkelig dårligt om det. Men mit spørgsmål er egentligt hvad i vil anbefale, en fastmonteret autostol eller en bærbar/løftbar, som jo så skal skiftes ud efter ca. 1 år?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2017

GUSO

Blj skriver:

Hej. 

Venter mit/vores første barn til september, tænkerne kører jo allerede, især på autostol. Jeg har forelsket mig i et bestemt mærke, som nok bliver svært at ændre, med mindre jeg hører noget virkelig dårligt om det. Men mit spørgsmål er egentligt hvad i vil anbefale, en fastmonteret autostol eller en bærbar/løftbar, som jo så skal skiftes ud efter ca. 1 år?

Hej.. jeg tænker egentlig ikke det er så afgørende om den er fastmonteret eller ej, det afgørende for mig, er at den skal passe til babys størrelse og den første autostol er som regel kun en der holder et lille års tid   Personligt syntes jeg det var rart at kunne putte i autostolen inde i huset og så ud i bilen, især men min efterårs baby men det er jo igen afhængigt af hvilket behov man har.. 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Ammi

Jeg tror det er afhængigt af hvad man selv vil. Der er helt sikkert mange penge at spare på at købe en stol til flere år.

Men jeg har faktisk lige i dag købt en autostol til 0-13 kg til når lillesøster kommer. Det er bare så praktisk at have med rundt, jeg brugte det så meget til min søn. Når vi skulle på besøg, svømmehal, handle mv.

Der er tilbud i babysam i weekenden

Anmeld Citér

24. marts 2017

AnoMom

Blj skriver:

Hej. 

Kan man overhovedet få en autostol til spædbørn der ikke er løftbar?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.