Hjæææææælp mærkeligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. marts 2017

Aysehansen83

Idag står jeg med en positiv test i hånden tænker wooooow hvordan kan den test en halv time senere blive negativ af sig selv ????? Altså den samme test gik fra positiv til negativ. 

Ej hvor er det bare belastende. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2017

Josephinesmor

Aysehansen83 skriver:

Idag står jeg med en positiv test i hånden tænker wooooow hvordan kan den test en halv time senere blive negativ af sig selv ????? Altså den samme test gik fra positiv til negativ. 

Ej hvor er det bare belastende. 

Prøv at tage en ny og måske et andet mærke? 

Virker mærkeligt fra positiv til negativ.. 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Emilie91

hmmmm...... Jeg synes jeg kan huske noget om at det skete for mig på et tidspunkt jeg mener ikke jeg var gravid der. Men tror dog ikke teststregen var så tydelig som den der. Hmm.... jeg ville også tage en ny test før jeg ville tro helt på det  

Anmeld Citér

23. marts 2017

Aysehansen83

Jeg tager en ny imorgen tidlig. Det er da så skuffende at stå med en positiv der så forvandler sigselv efter 30 min til negativ  jeg syntes ellers lige den var så fin positiv. 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Aysehansen83

Godmorgen piger. Her til morgen positiv igen men efter tid mere skygge streg dog ikke så negativ som den igår. Men jeg har altså også splittet den ad fordi det noget møj. Har 5 dage til forventet mens og de her test skulle kunne måle fra 6 dage før forventet mens. Nogen der kan se noget på begge ???? Og måske forklare hvad der muligvis foregår? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. marts 2017

Nel

Jeg tror den er god nok Når du stadig er et stykke fra din forventede mens, giver det mening at den er så svag. Men jeg kan sagtens se en lille streg

Anmeld Citér

24. marts 2017

Emilie91

Jeg kan også sagtens se 2 streger�� Et forsigtigt tillykke herfra����

Anmeld Citér

24. marts 2017

xStinepigen

Aysehansen83 skriver:

Godmorgen piger. Her til morgen positiv igen men efter tid mere skygge streg dog ikke så negativ som den igår. Men jeg har altså også splittet den ad fordi det noget møj. Har 5 dage til forventet mens og de her test skulle kunne måle fra 6 dage før forventet mens. Nogen der kan se noget på begge ???? Og måske forklare hvad der muligvis foregår? 

Altså der tyder på den er der . De der test tidligt teste er noget bavl! Jeg testede negativt på dem, efter athave testet positivt på nogle andre  

Anmeld Citér

26. marts 2017

Aysehansen83

Konklusion - aldrig købe Kina teste de er noget møj. Med positive teste to dage i træk er min test her igår morges negativ fra netto valmed. 

Så jeg forventer min mens her d 27. 

Det var noget mærkeligt noget det her. 

Anmeld Citér

26. marts 2017

Aysehansen83

Aysehansen83 skriver:

Konklusion - aldrig købe Kina teste de er noget møj. Med positive teste to dage i træk er min test her igår morges negativ fra netto valmed. 

Så jeg forventer min mens her d 27. 

Det var noget mærkeligt noget det her. 

Undskyld mens d 28-29

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.