Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag står jeg med en positiv test i hånden tænker wooooow hvordan kan den test en halv time senere blive negativ af sig selv ????? Altså den samme test gik fra positiv til negativ.
Ej hvor er det bare belastende.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aysehansen83 skriver: Idag står jeg med en positiv test i hånden tænker wooooow hvordan kan den test en halv time senere blive negativ af sig selv ????? Altså den samme test gik fra positiv til negativ. Ej hvor er det bare belastende.
Prøv at tage en ny og måske et andet mærke?
Virker mærkeligt fra positiv til negativ..
hmmmm...... Jeg synes jeg kan huske noget om at det skete for mig på et tidspunkt jeg mener ikke jeg var gravid der. Men tror dog ikke teststregen var så tydelig som den der. Hmm.... jeg ville også tage en ny test før jeg ville tro helt på det
Jeg tager en ny imorgen tidlig. Det er da så skuffende at stå med en positiv der så forvandler sigselv efter 30 min til negativ jeg syntes ellers lige den var så fin positiv.
Godmorgen piger. Her til morgen positiv igen men efter tid mere skygge streg dog ikke så negativ som den igår. Men jeg har altså også splittet den ad fordi det noget møj. Har 5 dage til forventet mens og de her test skulle kunne måle fra 6 dage før forventet mens. Nogen der kan se noget på begge ???? Og måske forklare hvad der muligvis foregår?
Jeg tror den er god nok Når du stadig er et stykke fra din forventede mens, giver det mening at den er så svag. Men jeg kan sagtens se en lille streg
Jeg kan også sagtens se 2 streger Et forsigtigt tillykke herfra
Aysehansen83 skriver: Godmorgen piger. Her til morgen positiv igen men efter tid mere skygge streg dog ikke så negativ som den igår. Men jeg har altså også splittet den ad fordi det noget møj. Har 5 dage til forventet mens og de her test skulle kunne måle fra 6 dage før forventet mens. Nogen der kan se noget på begge ???? Og måske forklare hvad der muligvis foregår?
Altså der tyder på den er der . De der test tidligt teste er noget bavl! Jeg testede negativt på dem, efter athave testet positivt på nogle andre
Konklusion - aldrig købe Kina teste de er noget møj. Med positive teste to dage i træk er min test her igår morges negativ fra netto valmed.
Så jeg forventer min mens her d 27.
Det var noget mærkeligt noget det her.
Aysehansen83 skriver: Konklusion - aldrig købe Kina teste de er noget møj. Med positive teste to dage i træk er min test her igår morges negativ fra netto valmed. Så jeg forventer min mens her d 27. Det var noget mærkeligt noget det her.
Undskyld mens d 28-29
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128