Så fik vi besøg fra biblioteket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Vingummien

Så har vi lige haft besøg fra biblioteket. Har aldrig set Emil så genert som han var da hun kom. Han vil hænge helt vildt på mig. Så vil han endelig ned at lege, men vil så op igen og der skulle han forbi hende først, han små græd hele tiden imens han kravlede forbi hende og grinede da han så endelig var i sikkerhed i min arme hehe

Vi fik 3 bøger: Min store ordbog. Nede i fru Hansens kælder og krudtugler og englebasser-fra baby til børnehavebarn.

De ser rigtig fine ud og så fik vi et par brochure også og en måle ting til at hænge på væggen så vi kan måle hvor høj han er.
Super lækkert.

Men har fundet mysteriet omkring de kommer ud. Det gør de kun her hvor vi  bor. Mig og min bror er også blevet enige om at det er ligesom en lille landsby vi bor i som er plantet inde midt i byen. Der er så meget her som kun foregår her med børn osv.

Hun kommer igen når han bliver 1½ år så er det spændende hvad for nogle bøger vi får der
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

tumle81

Hold da op hvor er det en fin gestus fra biblioteket!!
Stort bifald til dem, det synes jeg altså bare er super godt

Her i Køge får man Halfdans ABC når barnet bliver 2 år, det synes jeg også er en flot gave...

Knus Kathrina 37+1

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

tumle81 skriver:

Hold da op hvor er det en fin gestus fra biblioteket!!
Stort bifald til dem, det synes jeg altså bare er super godt

Her i Køge får man Halfdans ABC når barnet bliver 2 år, det synes jeg også er en flot gave...

Knus Kathrina 37+1

Ej håber jeg ikke Emil gør for den har vi  i forvejen hehe. Men super god ting at de gør det. Må egentlig være dyrt for dem.

Den ene bog vi fik i dag har vi godt nok også i forvejen, tror ikke jeg køber flere bøger før jeg ser hvad han får når han bliver 1½

Her får de når de er 6 mdr(har vi ikke fået da vi ikke boede her dengang) så når de er 1 år og 1½ og tror vist hun sagde når de blev 3 men dem fik de vist ved deres vuggestue.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.