Cyklus efter p pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. marts 2017

micdahl

Hej 

Hvordan var jeres cyklus efter p-pille stop? 

Jeg stoppede på p-piller den 29 december og havde så den almindelige pause mens lige efter. Derefter havde jeg en cyklus på 39 dage (hvor jeg helt 100 kunne mærke og "se" min ægløsning 14 dage før) havde æl slim, ømme bryster osv. 

I min næste cyklus er jeg idag på dag 42, men stadig uden mens. (og er ikke gravid, har testet igår) 

Er det meget normalt at den kan være sådan lidt uregelmæssig og længere end normal når man næsten lige er stoppet på p-piller? Jeg har lige haft ømme bryster i en uges tid, som så er gået væk igen. 

Hvad er jeres erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2017

Anonymor

micdahl skriver:

Hej 

Hvordan var jeres cyklus efter p-pille stop? 

Jeg stoppede på p-piller den 29 december og havde så den almindelige pause mens lige efter. Derefter havde jeg en cyklus på 39 dage (hvor jeg helt 100 kunne mærke og "se" min ægløsning 14 dage før) havde æl slim, ømme bryster osv. 

I min næste cyklus er jeg idag på dag 42, men stadig uden mens. (og er ikke gravid, har testet igår) 

Er det meget normalt at den kan være sådan lidt uregelmæssig og længere end normal når man næsten lige er stoppet på p-piller? Jeg har lige haft ømme bryster i en uges tid, som så er gået væk igen. 

Hvad er jeres erfaringer? 

Jeg er stoppet pga jeg ikke bryder mig om at tage de hormoner. Min cyklus efter har været 30, 38, 36, 40 dage, så tror det er meget normalt 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Frk. Flint

Jeg stoppede med mine p-piller i slut november og fik min almindelige mens derefter. Min cykkus har siden da heddet 31 dage, 41 dage og nu er jeg på dag 39 og har stadig ikke fået min mens.

Så tænker at det er ret normalt. Jeg er dog begyndt at spise Gelé Royal for at se om det kan hjælpe til at gøre min cyklus hurtigere stabil.

Anmeld Citér

23. marts 2017

micdahl

Okay er glad for at jeg ikke er den eneste. :-) Man begynder bare med det samme at tænke om man nu ikke kan osv. Og det er selvfølgelig også ret tidligt at begynde og tænke sådan. 

Gelé Royal?  Det har jeg ikke hørt om. 

Anmeld Citér

24. marts 2017

micdahl

Så kom mit heldigvis her på dag 43 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.