Vi har været i retten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2017

Anonym trådstarter

jep, vi hr været i retten i mandags,angående det kaos min kærestes eks laver..

han blev idømt 4 mdr, men ankede på stedet.. 

sys godt nok 4 mdr er lidt når man tænker på konsekvensen for mig 

der ud over blev han eneste dømt, han sagde der ikke var andre indblandet og han tog hele skylden men sagde at det hele var selvforskyldt og kom med forklaring på at jeg havde overfaldt ham jeg VED med sikkerhed der er flere, og jeg har aldrig overfaldt nogle og ville aldrig turdet ! Vild ligger slet ikke til mig! Jeg er blevet henvist til psykiatrisk da jeg intet får ud af psykolog og jeg kan ikke åbne mig nok  

medicin tager jeg stadig ikke, men jeg prøver hver dag, men det er stadig en kamp 

vil bare så gerne at det maridt stopper NU!!!

men det var en lille opdate til jer interesseret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

jep, vi hr været i retten i mandags,angående det kaos min kærestes eks laver..

han blev idømt 4 mdr, men ankede på stedet.. 

sys godt nok 4 mdr er lidt når man tænker på konsekvensen for mig 

der ud over blev han eneste dømt, han sagde der ikke var andre indblandet og han tog hele skylden men sagde at det hele var selvforskyldt og kom med forklaring på at jeg havde overfaldt ham jeg VED med sikkerhed der er flere, og jeg har aldrig overfaldt nogle og ville aldrig turdet ! Vild ligger slet ikke til mig! Jeg er blevet henvist til psykiatrisk da jeg intet får ud af psykolog og jeg kan ikke åbne mig nok  

medicin tager jeg stadig ikke, men jeg prøver hver dag, men det er stadig en kamp 

vil bare så gerne at det maridt stopper NU!!!

men det var en lille opdate til jer interesseret 

Du skriver anonymt, så jeg kender ikke forhistorien, men du skriver om din kærestes eks som en han. Hvordan hænger det sammen? 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skriver anonymt, så jeg kender ikke forhistorien, men du skriver om din kærestes eks som en han. Hvordan hænger det sammen? 

Kan lige se om jeg kan finde et link  

det er hendes nye kæreste der er dømt

Anmeld Citér

22. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan lige se om jeg kan finde et link  

det er hendes nye kæreste der er dømt

Anmeld Citér

22. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/283380pi1/ordet-er-frit/opdate-paa-jeg-er-traet.aspx

Anmeld Citér

22. marts 2017

Anonym

Øv hvor træls  men sådan er det danske retssystem bare, lige til at lukke op og skide i!! Vi har lige været turen igennem med min lillesøsters ex kæreste der har været ekstrem voldelig mod hende i 2,5 år. I byretten fik han et års fængsel som han ankede, derefter har vi været i landsretten to gange, som endte med en dom på 9 mdrs fængsel, trods så voldsom og langvarig vold, som endda medførte en hjerneblødning. 

Håber det går godt, når sagen skal op igen. 

Anmeld Citér

23. marts 2017

Muhmi

Undskyld, men jeg fatter hat.. Skal vi kende forhistorien her? Synes godt nok man bare bliver smidt ind i en historie uden kontekst... Det er ikke for at virke ubehøvlet... Men hvad er der sket siden I har været i retten?

Anmeld Citér

23. marts 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman
Muhmi skriver:

Undskyld, men jeg fatter hat.. Skal vi kende forhistorien her? Synes godt nok man bare bliver smidt ind i en historie uden kontekst... Det er ikke for at virke ubehøvlet... Men hvad er der sket siden I har været i retten?

Linket er længere oppe i denne tråd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.