Dag 41

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej.

min sygklus Køre som den vil. Det er idag 41 dage siden jeg havde min mens og har stadig ikke fået den. Min kæreste og jeg har brugt kondom men den har sprunget 2 gange hvor han så er kommet op i mig ? Her på billede er min gravid test som jeg to for en uge siden og en idag. De er negative.. så er ikke gravid.. ihvertfald ikke endnu, men jeg to en ægetest da han kom op i mig for af være sikker på at jeg ikke blev gravid .. synds nemlig den er tæt på at være positiv eller er det bare mig !! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2017

Anonym trådstarter

Da kondomet spring to jeg hurtig en æg test for at se om jeg havde æggeløsning.

og mit resultat blev dette billede 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej.

min sygklus Køre som den vil. Det er idag 41 dage siden jeg havde min mens og har stadig ikke fået den. Min kæreste og jeg har brugt kondom men den har sprunget 2 gange hvor han så er kommet op i mig ? Her på billede er min gravid test som jeg to for en uge siden og en idag. De er negative.. så er ikke gravid.. ihvertfald ikke endnu, men jeg to en ægetest da han kom op i mig for af være sikker på at jeg ikke blev gravid .. synds nemlig den er tæt på at være positiv eller er det bare mig !! 

Min første gravid teste er her. Men den to jeg den 12 marts 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Anonym trådstarter

Hjælp ?

Anmeld Citér

22. marts 2017

Sjwf

Jeg kender ikke så meget til ægløsningstest, men hvis du er usikker på om du er gravid trods negativ test så synes jeg at du skal tage til lægen. 

Jeg er selv på dag 37, ca 5 dage over tid og har lige taget en GT der ser mere positiv ud end din 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Lul85

Selvom du har haft ægløsning er det ikke dog ikke lig med befrugtet æg.

Dine graviditetstest ser negative ud, men tag for en sikkerhedsskyld kontakt til din læge for nærmere afklaring.

Anmeld Citér

22. marts 2017

MiniMe2005

Æl-testen er i hvert fald negativ. Men om du lige har haft æl eller skulle til at have æl, er jo ikke til at sige. 

Graviditetstestene er også negative. Det sker en gang i mellem, at man springer en cyklus over. Jeg har prøvet at gå en hel måned over, selvom jeg ellers altid har en regelmæssig cyklus. Stress kan for eksempel også gøre meget. Lige nu er du måske ret påvirket af, om du er gravid, og det kan faktisk godt påvirke din cyklus. 

Prøv at stoppe med at teste i en uge, og prøv at slappe af. Jeg ved godt, at det ikke er nemt, men prøv alligevel. Hvis mens ikke er kommet om en uge, så test igen. Hvis testen stadig er negativ, kan du prøve at kontakte din læge og forklare hende situationen.

Men jeg vil også sige, at det er ufatteligt sjældent, at man ikke kan teste positiv på dette tidspunkt, hvis man er gravid. Du kan selvfølgelig være en af dem, der tester sent positivt, men jeg ville nok ikke sætte næsen op efter det.

Held og lykke :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.