Hmm.... Skal de gør det eller skal vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Mira0911

Julie's autostol er der et og andet galt med... Der noget hvor selve bil selen skal igennem, er der en plade et og andet der hænger og flapper... Som DEN ikke skal...

Kæresten tager i Babysam med den idag, garanti beviset gør det slet ikke bedre...
Vi købte autostolen 27/7-2009 - Men ekspedienten har skrevet  "27/7-2007"

Det holder jo ikke nogen steder... Så bad min kæreste om at få fat i hende vi blev betjent af... For hun kan huske os hver gang vi kommer....

Men udover det, hvis stolen skal sendes afsted, skal babysam så låne en autostol til os - eller skal vi leje en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Julie's autostol er der et og andet galt med... Der noget hvor selve bil selen skal igennem, er der en plade et og andet der hænger og flapper... Som DEN ikke skal...

Kæresten tager i Babysam med den idag, garanti beviset gør det slet ikke bedre...
Vi købte autostolen 27/7-2009 - Men ekspedienten har skrevet  "27/7-2007"

Det holder jo ikke nogen steder... Så bad min kæreste om at få fat i hende vi blev betjent af... For hun kan huske os hver gang vi kommer....

Men udover det, hvis stolen skal sendes afsted, skal babysam så låne en autostol til os - eller skal vi leje en?

Hvis de erkender at de skal sørge for at den bliver lavet så skal i vel låne og ikke leje

Anmeld

7. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Hvis de erkender at de skal sørge for at den bliver lavet så skal i vel låne og ikke leje

De skal jo sådan set sende den afsted, for vi har 2 års garanti på den jo...

Jeg vil mene at de skal låne os en i mellemtiden... Jeg ved jo ikke hvordan det er...

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

De skal jo sådan set sende den afsted, for vi har 2 års garanti på den jo...

Jeg vil mene at de skal låne os en i mellemtiden... Jeg ved jo ikke hvordan det er...

Er det en bon der er garanti bevis? eller er det et andet papir ved siden af? Tænkte på datoen der er forkert.

Anmeld

7. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

altså jeg tror ikke der står nogen steder at de SKAL låne jer en ny..... men det ville jeg da foreslå dem....

hvis din bil går i stykker under garantien er det heller ikke alle steder du får en lånebil mens din bil bliver repareret jo :0)

men fåreslå dem det.... i en bestemt tone

Anmeld

7. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Er det en bon der er garanti bevis? eller er det et andet papir ved siden af? Tænkte på datoen der er forkert.

Garanti beviset er ved siden af - Et stykke pap af en art.. .

Anmeld

7. oktober 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

altså jeg tror ikke der står nogen steder at de SKAL låne jer en ny..... men det ville jeg da foreslå dem....

hvis din bil går i stykker under garantien er det heller ikke alle steder du får en lånebil mens din bil bliver repareret jo :0)

men fåreslå dem det.... i en bestemt tone

Skisme en skam jeg ikke er med i Babysam... For min kæreste kan ikke være hård i tonen... Tit når vi er nogen steder, hvisker han mig i øret "Kan du ikke lige, du er så god" Hihi....

Så den må han klare selv idag...

Det må jeg lige sige til ham...

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Garanti beviset er ved siden af - Et stykke pap af en art.. .

Oki fordi hvis i så stadig har den bon så skulle den rigtig dato jo stå derpå

Anmeld

7. oktober 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Oki fordi hvis i så stadig har den bon så skulle den rigtig dato jo stå derpå

aaaaaaaah Shiiiiit Susanne..... Jeg skal væltet alle indvoldene i huset for at finde den bon....

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

aaaaaaaah Shiiiiit Susanne..... Jeg skal væltet alle indvoldene i huset for at finde den bon....

Jamen lille Dorthe hehe så må du i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.