Jeg har virkelig tænkt, og overvejet. men jeg er nød til at komme ud med det, har snakket med mange, men det fylder SÅ meget i mig at jeg føler jeg kan synke i et hul hele tiden..
nogen kender mig måske, eller kan genkende når jeg begynder at skrive, men pga personen som har gjort det her mod os, så tør jeg ikke komme direkte frem 
Jeg er mor til 4 viunderlige dejlige børn, en på knap 7, en på knap 5 og tvillinger på knap 2 år <3
I torsdags fik jeg den værste besked jeg tror man kan få som mor, i min e-post kom et brev, en anonym underretning om mistrivsel i hjemmet for børnene 
jeg var på vej til min søns skole efter job, men fik et chok og måtte bare HJEM! min stakkels mand som havde været på nattearbejde, blev nærmest skubbet ud af sengen, og måtte i sine søvnige øjne læse det brev vi havde fået, imens stod jeg med tåre i øjnene så jeg intet kunne se 
der stod kun det i brevet, og at vi ville få ved siden af hvad underretningen var på, den kom dog så ikke, så jeg var helt rundt på gulvet!
ringede straks op til sagsbehandler som self havde lukket!!
vi drønede rundt efter vores 4 dejlige unger, og jeg stortuede alle vejne, mens dagpleje, skole og børnehave alle fik at vide hvad der skete, og de alle havde samme ansigt, jamen hvorfor jer? børnene er jo dejlige 
vi måtte vente til fredag morgen, 12 timer + som gik på tåre, raseri, gråd, og børn som slet ikke forstod noget som helst af vores opførsel 
fredag morgen kom, og jeg ringede igen! endelig fik vi fat i ham, og han sprugte først om vi havde læst hvad underretningen var? vi sagde nej da den aldrig var modtaget..
han beklagede og ville så sende den til os igen, og den kunne vi jo så læse på til et møde om 14 dage!!! 14 DAGE!!!!
jeg var målløs! jeg forklarede ham at skulle vi vente 14 dage, så ville jeg få en nedsmeltning 10 gange om dagen inden.. DEN forstod han så godt og kaldte os ind med det samme hvis vi kunne, og self kunne vi det!
så vi afleverede vores børn, og kørte på kommunen..
den virkelig rare sagsbehandler, beklagede dybt at begge breve ikke var sendt til os, og vi fik det så endelig i hånden..
det vi så kunne læse, ja det gjorde os sku gale!!
optrinet denne anmeldelse er faldet på, er en aften under aftensmad, hvor jeg er alene med børnene, (og anmelder) min mellemste spyttede ved bordet da han blev sur på sin bror, jeg tager ham i armen og han bliver sendt på værelset, og da han står og skriger på sit værelse ringer jeg faren op så han kan hjælpe mig og få ro på drengen.
DET har anmelder så skrevet som om at jeg har revet i håret og hårdt i armen mens jeg har slæbt ham ind på værelset og truet ham med at hans far ville komme hjem og give ham en røvfuld!!! 

personen som har anmeldt, har vi jo så self fundet ud af hvem er, og min mand og jeg kiggede på hinanden! og så blev vi begge vist rødglødende..
sagsbehandleren sagde at grundet den måde det var skrevet og det var en vi kendte, så regnede han med det var en (horn på siden) på os anmeldelse,. og JA det kunne vi jo konkludere det var.
vi VED hvem den person er, vi stolede på den person. den person har været i vores hjem! 
Jeg ved godt hvorfor den person er gal på mig, for ja. det er mig den person er sur på. da vi har valgt at skrotte hende totalt pga nogle andre ting hun gjorde overfor mig og min hest som stod opstaldet samme sted som hende! vi har intet kontakt haft til hende i 2 måneder, alligevel har hun forsøgt flere gange at ringe/skrive mm. hun blev blokeret alle steder, og nu gjorde hun så dette!!!
jeg begriber ikke at folk gør den slags! og jeg begriber ikke at man invovlere børn i det!!
hun aner slet ikke hvad hun har gjort! heldigvis kunne sagsbehandler se at det var noget mærkeligt noget!!!
hun er blevet anmeldt hos politiet for chikane, og min mand var en tur på besøg hos hendes mand på hans arbejde, han blev fuldkommen paf, men kunne godt se det jo kun kunne have været hende..
Jeg er stadig i chok, og jeg er stadig helt i kuldkælderen. jeg er så bange og jeg er så nervøs for hvad hun så kan finde på 
både skole, dagplejer og børnehave har alle sagt de støtter og at de alle har sendt status på børnene til kommunen, som KUN har gode børn i perfekt trivsel..
var bare nød til at komme ud med det