Hvem blev gravide i første forsøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2017

Miti's mama

Begge gange, var 27 og 29. Brugte kondomer (kan ikke med hormoner).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2017

Emilie91

Vi blev gravide i første cyklus ( jeg : 23 år. Mand : 28 år ) den endte dog i en gul. 

Bagefter tog det 7 cyklusser 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Anonym

Blev også gravid i første "rigtige" forsøg. Fik min kobberspiral ud forrige år, og efterfølgende havde vi sex uden at min kæreste kom i mig. Den dag han så kom i mig, ja, der blev vores datter undfanget

Anmeld Citér

22. marts 2017

CC79

Blev gravid i første forsøg i mine 4 første graviditeter hvor jeg var henholdsvis 22, 30, 31 og 32. I min femte graviditet jeg er i nu skete det i andet forsøg og var fyldt 36 år. Har altid brugt afbrudt samleje som præventionsmiddel og er kun blevet gravid når jeg har forsøgt aktivt på det.

Anmeld Citér

22. marts 2017

sandramor

Jeg  blev gravid o første hug med min den første.... havde forinden taget p piller 

Nummer to var lidt en upser og er lavet på p piller 

Anmeld Citér

22. marts 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Ja...

Jeg vil gerne vide hvor mange der blev gravide i første forsøg? 

Hvor gamle var I, og hvilken prævention havde I brugt forinden?

Vores ældste og mellemste blev jeg med begge gravid i 1 forsøg. Vi brugte kun kondom. Der er 3 år mellem dem.

Vores yngste havde jeg tager p piller I 1-2 år fra vi smed den til jeg blev gravid gik det 1 år og 7 måneder.

Anmeld Citér

22. marts 2017

lineog4

Det blev jeg 2 ud af 4 gange. 

De to andre gange blev jeg gravid på p-piller, den ene gang fordi jeg glemte dem under næsten hele festivallen og den anden gang på grund af Roskilde syge. 

Den første gang jeg blev gravid i første forsøg havde jeg været på p-piller i et par år efter første fødsel. Jeg var 32

2. Gang jeg blev gravid i første forsøg havde jeg ikke brugt prævention for havde næsten lige født. Jeg var 33 

Anmeld Citér

22. marts 2017

Lunae

Anonym skriver:

Ja...

Jeg vil gerne vide hvor mange der blev gravide i første forsøg? 

Hvor gamle var I, og hvilken prævention havde I brugt forinden?

Jeg blev gravid som 22årig. Det var planlagt og i første forsøg. (Det endte dog i en MA) Fik en kirurgisk abort d. 9. okt. og var igen gravid i nov/dec. Der var jeg fyldt 23år. Det var Første cyklus efter aborten. vi brugte kondom, som prævention inden da.

Med nr. 2 blev jeg gravid som 26årig. I første eller andet forsøg. Igen havde vi kun brugt kondom som prævention inden.

Denne gang er jeg blevet gravid som 29 årig. Vi har i hvert fald forsøgt at blive gravide i seks måneder. Tror faktisk nærmere et år, hvor vi ikke har brugt prævention. Jeg har termin d. 6. Maj

Anmeld Citér

22. marts 2017

Camilze

Det blev jeg.

Havde været på p-piller i 10 år, efter den første menses uden p-piller, blev jeg gravid ved ægløsningen efter. Jeg var 25, da jeg blev gravid. 

Anmeld Citér

6. april 2017

Anonym

Jeg blev gravid i første forsøg, og det var i første og eneste forsøg, utroligt men sandt  

Jeg var 23 år da jeg blev gravid, fødte da jeg var 24 år. Kæresten var 25 år. 

Har tidligere brugt p-piller, men på det tidspunkt havde jeg ikke brugt nogen form for prævention uden afbrudt samleje i nogle år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.