Restaurant i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
8 svar
7 synes godt om
20. marts 2017

Kindfed

Jeg skal ud og spise med en kammerat i København. Hvad kan I anbefale af steder - sådan god mellemklasse med god, afslappet stemning? ☺

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Der er jo vanvittigt mange, så måske ville det hjælpe, hvis du pinpointede et område eller en type cuisine?

Men hvis det skal være rimelig afslappet stemning, så er min første tanke fx Oysters & Grill eller Ravnsborggade 20A.

Anmeld Citér

20. marts 2017

Aristocats

Madklubben på Vesterbro 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Kløver

Dalle valle  

Anmeld Citér

21. marts 2017

naj88

Scarpetta på Nørrebro. Den er en del af cofoco-konceotet, så priserne er meget rimelige og det er SÅ hyggeligt der. 

Anmeld Citér

21. marts 2017

MiniMe2005

Generelt er cofoco-restauranterne ret gode. Lækker mad og rimelig pris. Det samme med Madklubben. Totalt anbefalingsværdigt!

Jeg ville til gengæld fraråde Dalle Valle og andre buffetrestauranter. Jeg har intet positivt at sige om Dalle Valle.

Anmeld Citér

21. marts 2017

Kindfed

PUHK skriver:

Der er jo vanvittigt mange, så måske ville det hjælpe, hvis du pinpointede et område eller en type cuisine?

Men hvis det skal være rimelig afslappet stemning, så er min første tanke fx Oysters & Grill eller Ravnsborggade 20A.

Jamen, område og madstil betyder ikke så meget. Jeg leder bare efter et sted, hvor maden får en til at smile et sted, hvor det er rart at være. Jeg tager alle forslag med, med tak! 

Anmeld Citér

21. marts 2017

Mutti84

MASH er super lækker mad, men i den lidt dyrere ende... 

Cocks and cows er lækre burgere

Anmeld Citér

21. marts 2017

Abracadabra

Overvej Westmarket på Vesterbrogade. Der kan man få alt - streetfood...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.