Nogen der vil hjælpe med test ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej søde piger, jeg har testet her til morgen og igen i eftermiddag efter 3 kopper saft så ved godt den ikke holder. Men hvorfor syntes jeg at der er noget på den om morgenen. 

Idag har jeg bare været svimmel og halsbrand og kvalme er det normalt! Mange tak for svar. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2017

nielsen80

Kan godt ane en streg.

Hvor langt ville du være?

Anmeld Citér

20. marts 2017

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Kan godt ane en streg.

Hvor langt ville du være?

Det kan godt være det ikke bliver til noget har 7 dage til mens men tænkte jeg gerne ville tá en test hver dag for at følge det stige hvis der var noget. 

Men blev lidt chokeret over at der var noget på den i morges. Også den kvalme og halsbrand det har jeg bare aldrig og svimmel i nat og i badet, puha blev helt dårligt. 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Nel

Jeg kan godt se stegen, kom den med det samme - altså inden for tid? I så fald vil jeg mene at du er gravid. Det passer nok også meget godt med at du ikke er særlig langt henne. Dog må du være opmærksom på, at der er en risiko for at det ikke udvikler sig, når du har testet så tidligt.

Anmeld Citér

20. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej søde piger, jeg har testet her til morgen og igen i eftermiddag efter 3 kopper saft så ved godt den ikke holder. Men hvorfor syntes jeg at der er noget på den om morgenen. 

Idag har jeg bare været svimmel og halsbrand og kvalme er det normalt! Mange tak for svar. 

Kan ane en streg på det øverste. Men den nederste ser negativ ud 

Anmeld Citér

20. marts 2017

Anonym trådstarter

Jeps den nederste er negativ den er taget hertil eftermiddag. Den øverste er imorges hvor der er noget utydeligt. Ja vi må se i løbet af ugen hvad der sker men jo det kan jo også ende i ingenting. Troede jeg var skør at jeg kunne se noget på testen og ja det kom indenfor tid 

Anmeld Citér

24. marts 2017

Mutti84

Har du testet igen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.