Råd om ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

193 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2017

Anonym trådstarter

Heysa.

Jeg har 2 børn i forvejen hvor den mindste er 4 år. Jeg blev gravid i hhv 1. Og 2. Forsøg med dem med min x.

Min nuværende kæreste og jeg vil gerne have et barn sammen. Vi har været i gang en gang før, hvor vi nåede 2 cyklus uden held- så holdt vi pause grundet noget operation. Vi vil nu i gang igen og min kæreste foreslår vi bruger ÆL tests, fordi jeg har lang og uregelmæssig cyklus. Jeg har altid tænkt at jeg ville ikke gøre det til et projekt på den måde, men nu hvor jeg ved min cyklus er underlig tror jeg det er fornuftigt. 

Men fra hvornår i min cyklus skal jeg begynde at teste? Hvornår på dagen? Er det nok at gøre det en gang dagligt?

Mine cyklus har de seneste måneder været 31, 36, 40 og 38 dage, så det er noget rod.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2017

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

På pakkerne med teste står der hvornår du skal begynde at teste... det afhænger af hvor lang din cyklus er. Det er lige meget hvornår på dagen du tester. For at være helt sikker på at fange ægløsning må der ikke gå over et døgn mellem testene. Men næsten et døgn er helt fint.

Held og lykke med projektet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.