6+4 og ingen positv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2017

Anonym trådstarter

God formiddag D'damer. 

HVIS jeg skulle være så heldig at være gravid, er jeg 6+4 uger henne. Ingen positive teste, men heller ingen tegn på mens. 

Jeg har en anelse ondt i siden af det ene bryst, og der render meget slim/udflåd ud af mig konstant. Det har stået på, den sidste måneds tid, og det stinker faktisk ganske forfærdeligt. 

Kan jeg være gravid? Har du evt prøvet dette??

Tak på forhånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

God formiddag D'damer. 

HVIS jeg skulle være så heldig at være gravid, er jeg 6+4 uger henne. Ingen positive teste, men heller ingen tegn på mens. 

Jeg har en anelse ondt i siden af det ene bryst, og der render meget slim/udflåd ud af mig konstant. Det har stået på, den sidste måneds tid, og det stinker faktisk ganske forfærdeligt. 

Kan jeg være gravid? Har du evt prøvet dette??

Tak på forhånd

Ildelugtende udflåd skal altid tjekkes af lægen da det kan være tegn på infektion. En kraftig infektion kan også være skyld i udebleven mens. Så ville kontakte lægen

Anmeld Citér

20. marts 2017

Anonym

Sandsynligheden for graviditet er kun 2%,så ærligt ville jeg ikke sætte håbet op efter det.

Anmeld Citér

21. marts 2017

Anonym

Hvis du skulle være 6+4 så burde du næsten med garanti teste positivt nu, hvis du var gravid, så jeg er 99% sikker på du IKKE er gravid. De tern du beskriver lyder heller ikke som graviditet, det lyder mere som noget underlivssvamp eller en anden infektion eller seksuel overført sygdom.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.