Hej alle.
Det ser ud til at jeg gemmer på andet end chokolade i mavsen, og redebygger genet er gået amok 

Vi bor i et dejligt rækkehus på 100kvm, og har 3 værelser. Et til baby, et til søn på knap 7 år og et til os forældre - men jeg kan simpelthen ikke greje hvor hvem skal have værelse
Lige nu er værelse 1 brugt til tøjskabe og krea opbevaring, værelse 2 er forældresoveværelse og værelse 3 er min søns. Gangen bliver i øvrigt ikke brugt som ind eller udgang selvom der er dør, dyrene, 2 hunde og 3 katte har fodreplads, kradsetræ og kattebakke derude.
Alle værelser skal have en omgang maling og omrokering inden der kommer baby, for nu skal vi jo til selv og have tøj på værelserne.
Mit dilemma er lidt at jeg ikke syns baby skal have værelse 1, værelset er lidt koldere end resten af huset, og kan ikke rigtigt lide at baby ligger helt 'dernede'. Men hvis baby feks får værelse nr 2, så er her altså tit en flok 6-7-8 årige fra vejen der leger og larmer, og så er værelset lige opad stuen, og tv'et. Min dreng sover ret let og jeg tænker at han kommer til at blive forstyrret en del når jeg kommer til at sidde med baby om natten i stuen.. men får han værelse 1 er han os ligesom lidt lukket væk fra os andre og det må han endelig ikke føle!
Værelse 2 har desuden et isoleret og pænt loftsrum med trappe, hvor jeg lidt overvejer at have tøj, eller mine krea ting...
Der er fordele og ulemper ved det hele og ja, please, kom med input 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér