Jer der har kommende før skole børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
12 svar
2 synes godt om
18. marts 2017

Miia90

Hvilke taske har i købt?  De skal vel ikke have en rigtig skoletaske 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

vi overvejer kraftigt at købe en ergobag der går fra 0-2 klasse ca. den har vundet bedst i test for ergonomi og ingen kemi.

Men vi tænker også lidt bare at købe en taske hos en taske forhandler til de første par år, da vores søn ikke kommer til at gå så meget med den, da vi aflevere ham i bil. Så måske pengene er bedre brugt til en taske til ham når han bliver større og selv tager bus

Anmeld Citér

18. marts 2017

Miia90

Skovrup skriver:

vi overvejer kraftigt at købe en ergobag der går fra 0-2 klasse ca. den har vundet bedst i test for ergonomi og ingen kemi.

Men vi tænker også lidt bare at købe en taske hos en taske forhandler til de første par år, da vores søn ikke kommer til at gå så meget med den, da vi aflevere ham i bil. Så måske pengene er bedre brugt til en taske til ham når han bliver større og selv tager bus

Den er svær. Vi vil gerne købe en taske som er større end hendes børnehavetaske, men mindre end en skoletaske. Synes hun skal stå med en helt ny taske når hun starter i 0 klasse. Det er jo en kæmpe dag

Anmeld Citér

18. marts 2017

Nov26

Vores søn ville gerne have en med ninjago. Så jeg fandt en der var lidt større end den han har i børnehaven men ikke så stor som en skoletaske. Den får han med i sfo. Og når vi når august køber vi en rigtig skoletaske til ham.

Anmeld Citér

18. marts 2017

klmf

Vores får sin børnehavetaske med, det er vel kun madkasser der skal være i og det er der plads til. 

Anmeld Citér

18. marts 2017

Jullesnulle

Miia90 skriver:

Hvad med at køre videre med den taske hun brugte i børnehaven og så købe en rigtig skoletaske til sommer

Anmeld Citér

18. marts 2017

Miia90

Jullesnulle skriver:

Hvad med at køre videre med den taske hun brugte i børnehaven og så købe en rigtig skoletaske til sommer

Fordi de forventer penalhus, plads til bøger, madpakke,drikkedunk

Anmeld Citér

18. marts 2017

Jullesnulle

Miia90 skriver:

Fordi de forventer penalhus, plads til bøger, madpakke,drikkedunk

Ja det et lidt svært når 1. Skoledag først er efter sommer og de faktisk forventer et fuldt udstyr. 

så er man vel næsten nødt til at tage hul på en rigtig skoletaske før tid men synes faktisk det er lidt synd at sen tages i brug før. Men det kan man jo blive nødt til

Min søn startede først i august... 

Anmeld Citér

18. marts 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Miia90 skriver:

Tror ikke helt jeg forstår...- hvorfor tænker du at de ikke skal ha' en rigtig skoletaske ?  

Min datter starter i SFO til maj og skal ikke bruge en skoletaske til det, men når skolen starter i august, skal hun selvfølgelig ha' en skoletaske ! Vi har allerede været ude og kigge - og det ender nok med Lego Elves, den lille model af skoletaskerne 

//Mette

Anmeld Citér

18. marts 2017

Miia90

MKBP skriver:

Tror ikke helt jeg forstår...- hvorfor tænker du at de ikke skal ha' en rigtig skoletaske ?  

Min datter starter i SFO til maj og skal ikke bruge en skoletaske til det, men når skolen starter i august, skal hun selvfølgelig ha' en skoletaske ! Vi har allerede været ude og kigge - og det ender nok med Lego Elves, den lille model af skoletaskerne 

//Mette

Det forventer de her i vores kommune

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.