Symptomer vs. Køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.203 visninger
10 svar
2 synes godt om
18. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

Jeg er gravid for anden gang, 15+0 idag 

Min første graviditet var jeg 8 uger da jeg fik voldsom kvalme, ikke spiste, kastede op, ikke kunne ligge på maven og endda en enkelt gang besvimede midt i netto. 

Min anden graviditet var jeg 4 uger henne da jeg fik ømme kløende bryster der vokser en del, svag kvalme, og voldsom træthed, spiser og drikker, har en voldsom appetit, spiser hele tiden 

min teori er at fordi jeg fik en pige første gang og mine symptomer ikke er helt lige sådan nu så må jeg vente en dreng nu 

min mor har 7 børn, de 4 drenge havde sammen graviditets forløb og de 3 piger havde et andet men også ens for piger e forløb, ud fra det tænker jeg at det må være en dreng jeg venter nu 

har nogle oplevede noget ligende eller hvad tænker i ? 

Jeg får desværre først kønnet afvide om 4 uger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2017

Dorthe1986

Lykkelig-Kvinde skriver:

Min første graviditet var jeg 8 uger da jeg fik voldsom kvalme, ikke spiste, kastede op, ikke kunne ligge på maven og endda en enkelt gang besvimede midt i netto. 

Min anden graviditet var jeg 4 uger henne da jeg fik ømme kløende bryster der vokser en del, svag kvalme, og voldsom træthed, spiser og drikker, har en voldsom appetit, spiser hele tiden 

min teori er at fordi jeg fik en pige første gang og mine symptomer ikke er helt lige sådan nu så må jeg vente en dreng nu 

min mor har 7 børn, de 4 drenge havde sammen graviditets forløb og de 3 piger havde et andet men også ens for piger e forløb, ud fra det tænker jeg at det må være en dreng jeg venter nu 

Da jeg var gravid første gang havde jeg absolut ingen symptomer overhovedet. Det blev en dreng.

Anden gang kunne jeg mærke noget anderledes ved min krop meget tidligt og opdagede jeg var gravid 3+6. Det var et uheld. Jeg havde lidt kvalme, osv. Det blev en pige.

Jeg ved ikke om det havde noget at sige. Til gengæld havde jeg en helt sikker fornemmelse af kønnet fra start og det havde jeg begge gange og det holdt stik 

Anmeld Citér

18. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

Dorthe1986 skriver:

Da jeg var gravid første gang havde jeg absolut ingen symptomer overhovedet. Det blev en dreng.

Anden gang kunne jeg mærke noget anderledes ved min krop meget tidligt og opdagede jeg var gravid 3+6. Det var et uheld. Jeg havde lidt kvalme, osv. Det blev en pige.

Jeg ved ikke om det havde noget at sige. Til gengæld havde jeg en helt sikker fornemmelse af kønnet fra start og det havde jeg begge gange og det holdt stik 

Det havde jeg også med min datter, men jeg er lidt usikker nu her.. 

først følte jeg ret tideligt at det var en pige med efter mine symptomer er jeg begyndt at tro dreng rigtig meget.. 

er virkelig spændt på scanningen 

Anmeld Citér

18. marts 2017

Rockertand

Lykkelig-Kvinde skriver:

4 børn. Forskellige graviditeter uafhængigt af køn, så den holder ikke her.

Anmeld Citér

19. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

Rockertand skriver:

4 børn. Forskellige graviditeter uafhængigt af køn, så den holder ikke her.

Okay vildt nok 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Mamalou

Jeg har haft en anden og mere hård graviditet denne gang, hvor vi venter en pige, end da jeg var gravid med min søn. Jeg tror det er alderen der spiller ind og ikke så meget kønnet. Det bliver 6 år i mellem dem. Jeg havde kvalme gange, nok lidt værre denne gang, men jeg har heller ikke kunne slappe af som første graviditet, da jeg har et barn at tage hensyn til. Så jeg tror heller ikke helt på det

Anmeld Citér

19. marts 2017

Frk.S

Personligt tror jeg ikke på at man kan gætte køn ud fra symptomer. 

Jeg har 3 piger. Nogle af mine symptomer gik igen i alle 3 graviditeter, men der var også forskelle på de 3 graviditeter. 

Min søster har 2 piger og 2 drenge, og hun har haft meget ens graviditeter. 

Anmeld Citér

19. marts 2017

FrkLarsen

Lykkelig-Kvinde skriver:

Ventede en pige i 2009/2010 og der var ingen symptomer udover en lille bitte smule kvalme i et par uger, uden opkast. 

Her 2 gang i 2016 havde jeg 6 uger med ekstrem kvalme, træthed og enormt ømme babser, vi fik en dreng denne gang 

Anmeld Citér

19. marts 2017

Karina84

Synes ikke der var den store forskel, måske en smule madlede ved min dreng. Ellers mærkede jeg ikke rigtig nogen symptomer eller kvalme, hverken med min pige eller med min dreng.

Anmeld Citér

19. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

Mamalou skriver:

Jeg har haft en anden og mere hård graviditet denne gang, hvor vi venter en pige, end da jeg var gravid med min søn. Jeg tror det er alderen der spiller ind og ikke så meget kønnet. Det bliver 6 år i mellem dem. Jeg havde kvalme gange, nok lidt værre denne gang, men jeg har heller ikke kunne slappe af som første graviditet, da jeg har et barn at tage hensyn til. Så jeg tror heller ikke helt på det

Sjovt for jeg havde det værre første gang end jeg har nu og der er 4 år i mellem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.