Gratis babypakker anbefalinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
10 svar
7 synes godt om
18. marts 2017

MorTilN

Hej der ude

Nu rammer jeg 25+0 I morgen og er begyndt for alvor at tænke i hvilke gratispakker og hvornår jeg skal bestille dem.

Jeg ville gerne hører her inde omkring hvilke pakker i bestilte, hvad I synes om indholdet og hvornår i vil anbefaler at begynde og bestille dem hjem

Håber nogle vil dele deres erfaringer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2017

Christabelle

Var rigtig glad for både Lidls og Remas. Det er dig knap 4 år siden jeg fik dem, så ved ikke om indholdet er ændret.

Husker ikke præcist hvad der var i (mener det var noget med en hel pakke bleer i str 1, en hel pakke vådservietter og noget legetøj i begge), husker bare at jeg synes de var gode 

Apotekets og matas' var jeg ikke videre imponeret over. Det var mest brochurer

Anmeld Citér

18. marts 2017

Christabelle

Bestilte dem lige efter nakkefoldsscanningen.

Anmeld Citér

18. marts 2017

quindelist

Viventerpådig skriver:

Hej der ude

Nu rammer jeg 25+0 I morgen og er begyndt for alvor at tænke i hvilke gratispakker og hvornår jeg skal bestille dem.

Jeg ville gerne hører her inde omkring hvilke pakker i bestilte, hvad I synes om indholdet og hvornår i vil anbefaler at begynde og bestille dem hjem

Håber nogle vil dele deres erfaringer 

Jeg kan godt lide den fra SuperBrugsen, mange gode Änglamark produkter

Anmeld Citér

18. marts 2017

MorTilN

Christabelle skriver:

Bestilte dem lige efter nakkefoldsscanningen.

Når du bestilte dem så tidligt nåde nogle af vareprøverne så ikke at udløbe inden du fødte? 

Anmeld Citér

18. marts 2017

MorTilN

quindelist skriver:

Jeg kan godt lide den fra SuperBrugsen, mange gode Änglamark produkter

Den ser nemlig rigtig god ud men ved ikke om nogle af vareprøverne når at udløbe inden jeg forbrug for dem efter fødslen vis jeg bestiller den allerede nu  der er jo alligevel stadig 3 måneder til før vores søn gerne skal melde sin ankomst 

Anmeld Citér

18. marts 2017

Christabelle

Viventerpådig skriver:

Når du bestilte dem så tidligt nåde nogle af vareprøverne så ikke at udløbe inden du fødte? 

Nej gjorde de ikke

Anmeld Citér

18. marts 2017

Nel

Jeg har hentet faktas, den virker til at være super god! Der er nogle rigtig fine ting i, en sut, bamse, bleer, cremer, engangs pusleunderlag m.m.

Man downloader vist faktas app, går ind i butikken og tager pakken fra hylden ved babyting og "betaler" ved kassen med stregkoden fra appen. Men du kan sikkert google dig frem til det mere nøjagtigt Jeg hentede den for en måneds tid siden, er 33 uger henne nu.

Anmeld Citér

18. marts 2017

RL2017

Føtex', Faktas og Remas pakker var rigtig gode med meget indhold, synes jeg. Matas' og BabySams var ikke særlig interessante.

Så længe du har plads til opbevaring, kan du sagtens gå i gang med at samle ind

Anmeld Citér

18. marts 2017

quindelist

Viventerpådig skriver:

Den ser nemlig rigtig god ud men ved ikke om nogle af vareprøverne når at udløbe inden jeg forbrug for dem efter fødslen vis jeg bestiller den allerede nu  der er jo alligevel stadig 3 måneder til før vores søn gerne skal melde sin ankomst 

Det er cremer, sæbe, vaskepulver, bleer og en pusletaske af en slags.

-det kan sagtens holde sig.

jeg har dog selv hentet den for en uge siden (37+0 idag) men det er mest grundet dovenskab  -fik også først købt lidt tøj og den slags for en uge siden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.