sjk1290 skriver:
Hey Tøser..
jeg håber i kan hjælpe mig, min mand kg jeg har haft vores første IVF forsøg og er nu 10 dage henne.
Mit sprørgsmål går nu på om det er normalt at man er så oppustet at det gør vanvittig ondt at trække vejret. En dyb indånding er meget pinefuld. Det føles som om der er krølle på tarmene og slet ikke plads til dem derinde. Det er vildt som det trykker! Har snart læst så meget og bliver sgu for nervøs alt det bavl på Google. Så er det tyktarmsbetændelse så er det kræft så er det det ene og det andet. Lad mig høre jeres erfaring? Ved det er naturligt at være oppustet men er det naturligt at det gør så ondt? Til aften kunne jeg igen kun spise et stykke rugbrød for så var der ikke plads til mere selvom jeg stadig var sulten. Er det normalt? 

Det kunne lyde som om, du er blevet overstimuleret - den risiko er du vel blevet informeret om? Spis godt med proteiner (få evt manden til at hente protein-bar til dig her i aften, nu du ikke kan få noget ned) og drik vand, så det står ud af ørerne. Få dig vejet og hold så øje med, at vægten ikke klatrer deropad.
Du kan jo give jeres klinik et ring i morgen og høre dem ad :-)
Anmeld
Citér