Lurer ham ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
3 synes godt om
17. marts 2017

Anonym trådstarter

Lurer kærestens mobil...

Bare fordi at han har dummet sig 1 gang ved at skrive med en anden kvinde kæreste beskeder til hinanden. Og fortalte mig at hun er en flot pihe og han var lidt vild med hende, men Har jeg bare i tankerne gad vide om han gør det igen. Da han skriver med en anden kvinde det er bare fuldstændig dum a mig at jeg går og tror det.. mon han gør det.. - bare for de skriver bl.a søde men synes også jeg har set en besked med at håber det vil blive mere end venner.

det er så No go at jeg tjekker hans privatliv. Bare fordi jeg har opdaget det første.. jeg har det Mega dårligt med mig selv over jeg har og tjekker ham sådan ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Lurer kærestens mobil...

Bare fordi at han har dummet sig 1 gang ved at skrive med en anden kvinde kæreste beskeder til hinanden. Og fortalte mig at hun er en flot pihe og han var lidt vild med hende, men Har jeg bare i tankerne gad vide om han gør det igen. Da han skriver med en anden kvinde det er bare fuldstændig dum a mig at jeg går og tror det.. mon han gør det.. - bare for de skriver bl.a søde men synes også jeg har set en besked med at håber det vil blive mere end venner.

det er så No go at jeg tjekker hans privatliv. Bare fordi jeg har opdaget det første.. jeg har det Mega dårligt med mig selv over jeg har og tjekker ham sådan ud

https://www.baby.dk/debat/283685pi1/parforhold/har-han-ikke-nok-i-mig-vi-vener-ogsaa-baby.aspx

Er det ikke dig, der står bag denne tråd også? - den er meget enslydende. Der er to, der har svaret der. 

Anmeld Citér

18. marts 2017

Newsence

Både og.. 

Det er jo forståeligt du føler trang til det og det er jo i bund og grund hans skyld..

I bør have en snak.. HAN skal jo sikre at du finder tillid til ham igen.. Du skal self være med men han må på banen for at sikre din tillid igen.. Så I skal have en land snak om hvordan I sammen kommer videre for self skal du ikke tjekke mobilen uden at have fået lov.. 

Anmeld Citér

18. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Lurer kærestens mobil...

Du skal stoppe med det. Hvis du ikke stoler på ham så er der ikk noget forhold at bygge på også skal du måske overveje om i overhovedet skal være sammen mere. 

Jeg ville aldrig kunne være sammen med en jeg ikke stoler på 

Anmeld Citér

18. marts 2017

FruK

Hvis du føler at det er nødvendigt - eller du bare er i tvivl - skal du måske overveje om du er i det rigtige forhold. 

Det burde ikke være nødvendigt efter min mening. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.