Nogle der vil følges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. marts 2017

donorbruger2016

Min mand og jeg prøver at få en lille baby og da han ikke kan gøre mig gravid har vi prøvet med insemination jeg får min mens om 10 dage, og er rent ud sagt ved at blive vanvid af og gå og vente, har de sidste par dage haft meget luft i maven og lidt murren i maven og sådan har jeg det normalt ikke efter ægløsning eller op til min mens. Jeg vil ikke fortælle min familie om noget endnu da jeg gerne vil være sikker på det lykkes, og da min mand ikke er ret meget hjemme får jeg ikke rigtig snakket med ham om det, så det ville være dejligt at have nogle at snakke med som også går og har brug for en at snakke med, og plus det kunne da være sjovt at kunne følges sammen hele vejen igennem hvis det lykkes at blive gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2017

Vitani

Jeg er meget nygravid, testede positiv i torsdags!

Vil meget gerne følges ad!

Kender ikke lige nogle i min situeation..

Anmeld Citér

19. marts 2017

donorbruger2016

Vitani skriver:

Jeg er meget nygravid, testede positiv i torsdags!

Vil meget gerne følges ad!

Kender ikke lige nogle i min situeation..

Ej hvor dejligt  stort tillykke med den bebs

Hvilken symptomer havde du? Jeg burde være 2+6 i dag og har en murren og jag i underlivet som om min mens skulle komme men der er stadig 8 dage til den burde komme plejer aldrig at have murren og jag i underligt 8 dage før mens, plejer at have det på selve dagen hvor jeg har forventet mens, og plus jeg føler mig mere træt endnu normalt.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.