tvillinger der tisser i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
8 svar
2 synes godt om
16. marts 2017

annemortil2

hej mit navn er Anne jeg er mor til et par dejlige krudtugler på 4år en dreng og en pige begge tisser i sengen om natten og bruger ble om natten jeg har ikke det store problem med det da jeg selv tissede i sengen som barn 

vi bruger libero up and go bleer om natten men synes det der for mangen nætter hvor de lægger nogen der har forslag til en anden ble vi kan prøve eller har gode efaringer med at få børn til at stoppe med at tisse i sengen 

håber at høre fra nogen af jer 

Anne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2017

MM00

annemortil2 skriver:

hej mit navn er Anne jeg er mor til et par dejlige krudtugler på 4år en dreng og en pige begge tisser i sengen om natten og bruger ble om natten jeg har ikke det store problem med det da jeg selv tissede i sengen som barn 

vi bruger libero up and go bleer om natten men synes det der for mangen nætter hvor de lægger nogen der har forslag til en anden ble vi kan prøve eller har gode efaringer med at få børn til at stoppe med at tisse i sengen 

Anne

Min erfaring siger mig at bukserbleer ikke holder ret meget inde af hverken det ene eller det andet.

Prøv at skifte til en anden slags og evt mærke 

Anmeld Citér

17. marts 2017

Ciss

Har du en bukse udenpå, som kan holde bleen på plass i løbet af natten? Det brukte jeg til mine og det synes jeg hjalp.

Anmeld Citér

17. marts 2017

Jullesnulle

Altså up and go er vist netop up and go og ikke velegnet til at sove med/ holder i min erfaring mindre ind.

Anmeld Citér

17. marts 2017

Tip!

Der er "rigtige" bleer som er beregnet til børn som har meget nat urin! De har dem i alle supermarkeder. 

Dernæst er det vigtigt at begynde at se på mængden af væske de får inden sengetid. 

Hos min sengevæder er det kun en kop mælk/vand til aftensmaden, og så er det slut. Nogle nætter er han tør, andre stadig våde. 

Anmeld Citér

17. marts 2017

Berta

annemortil2 skriver:

Anne

Min erfaring er også at up and go kan holde mindre end almindelige tape bleer. Da vi havde samme problem skiftede vi fra up and go str 8 til comfort str 7 - og så var der ikke mere tis i sengen.

Berta

Anmeld Citér

17. marts 2017

Dorthe1986

Min dreng bruger remas buksebleer, og det er yderst sjældent de lækker. Tror det skete to gange sidste år, og begge gange var fordi bleen sad lidt skævt 

Anmeld Citér

18. marts 2017

annemortil2

tak for de svar der er kommet vil prøve mig lidt frem i forhold til hvad der er forslået 

Anmeld Citér

18. marts 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min ældste smed først sin natble da han var lidt over 4. 

Jeg synes Remas buksebleer fungerede rigtig fint. 

Jeg har aldrig begrænset væsken. Hvis han var tørstig lige inden han skal sove så fik han vand. Nu er han 5 år og bruger ikke natble mere, og får stadig vand hvis han er tørstig lige inden han skal sove. 

Personligt har jeg svært ved at forstå man kan nægte et barn vand hvis det er tørstigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.