Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
god aften
hvad vil i mene der er passende at give for, til en dreng der holder fødselsdag for hans venner?
jeg er lidt i vildrede, om det stadig er ligesom da man selv var barn og skulle til børnefødselsdage
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Moar2011 skriver: god aften hvad vil i mene der er passende at give for, til en dreng der holder fødselsdag for hans venner? jeg er lidt i vildrede, om det stadig er ligesom da man selv var barn og skulle til børnefødselsdage
Vi plejer at gi for 25-30kr
Hos os hedder det gave til Max 30 kr. Eller penge på 25 kr.
hannetheis skriver: Hos os hedder det gave til Max 30 kr. Eller penge på 25 kr.
hvad køber i evt?
MorTil3+ skriver: Vi plejer at gi for 25-30kr
hvad køber du feks.
Moar2011 skriver: hvad køber du feks.
Sæt med blyanter/viskelæder osv. Smykke legetøj, perlesæt, små LEGO pakker. Plejer gerne at finde noget i fakta eller netto. Andre gange i Tigeren.
Her giver vi 50 kr i den ene klasse og 30 i den anden ( forældrebestemt )så kan rollingerne skrabe sammen og købe noget ordentligt
I skolen er der et max på 30 kr så holder vi os til det beløb - var det ikke med klassen så ville beløbet være højere
Jeg tænker jeg ville give for 50-70-100 kroner. Men det kommer jo også an på om der er nogle retningslinjer i klassen eller om det er inviteret udenfor skolen
Her hedder det ca 30kr. Vh Stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128